Formuła i Disney ogłosiły dziś nawiązanie partnerstwa marketingowego, które rozpocznie się od sezonu 2026.
Formuła 1 cały czas poszukuje nowych parterów, a rosnąca popularność serii wydatnie w tym pomaga. Nowa umowa została podpisana z amerykańskim gigantem branży filmowej, Disneyem.
Disney x @f1 🏎️ Coming 2026
Gear up for a new #MickeyandFriendsxF1 collaboration kicking into high-speed next year. pic.twitter.com/nryDG6FFyE
— Disney (@Disney) May 20, 2025
Nie zostały ogłoszone żadne szczegóły współpracy, jednak można się spodziewać, iż będą one raczej obejmować obszary związane z Disneylandem i typowo marketingowymi i stacjonarnymi obszarami działalności Disneya. W zakresie produkcji filmowych i serialowych Formuła 1 ma już mocnego partnera w postaci Netflixa.
Co ciekawe, podczas sesji zdjęciowej “Myszki Miki” z bolidem F1, obecny był Romain Grosjean.