Niedawno informowaliśmy, iż Warner Bros Discovery Sports rozważa przekazanie praw do organizacji Speedway Grand Prix. Wszystko za sprawą tego, iż grupa przechodzi w tej chwili gruntowną restrukturyzację z powodu nagromadzenia długu wynoszącego około 30 miliardów euro.
Żużel. Discovery ma dość Grand Prix? „Nie mamy nic nowego do przekazania”
Według portalu speedweek.com FIM uzgodniło z Mayfield Sport Management przejęcie Speedway GP. Ogłoszenie ma nastąpić w najbliższych dniach, ale nie wiadomo jeszcze, czy kampania marketingowa będzie prowadzona pod nazwą Mayfield.
Brytyjska firma została założona przez Richarda Colemana, który doświadczenie w sportach motorowych ma ogromne. Do grona jego klientów należą producenci tacy jak Aston Martin, Chevrolet i Porsche, kilka zespołów Formuły 1 oraz światowej sławy firmy, takie jak American Express, Gulf i Motul.

„Dzięki naszej globalnej wiedzy i zrozumieniu branży sportów motorowych oraz imponującej sieci kontaktów w dziedzinie sportu jesteśmy w stanie oferować dostosowane do indywidualnych potrzeb usługi doradcze w zakresie zarządzania sportem i sportowcami” – pisze o sobie Mayfield Sport Management.
Coleman założył Bamboo Engineering, odnoszący sukcesy zespół wyścigowy w British Touring Car Championship, World Touring Car Championship i serii GP3. W 2014 roku połączył się z Craft Racing, tworząc Craft Bamboo Racing.
CZYTAJ TAKŻE
Żużel. Jakobsen poinformował o stanie zdrowia. Chce jeszcze wystąpić w Ostrowie
Żużel. Kurtz mówi o rozczarowaniu i walce psychicznej. „O jedną rundę za późno”
Żużel. Pojedzie w GP po 11 latach i jest na to gotów! Jepsen Jensen o wielkim powrocie