"Powrót Królowej" do CANAL+: Premier League wraca w wielkim stylu, a finał wieńczy wizyta Owena

3 godzin temu
Po latach przerwy rozgrywki angielskiej Premier League wróciły na anteny CANAL+. Stacja ogłosiła powrót, organizując szeroko zakrojoną kampanię marketingową pod hasłem "Powrót Królowej". Jej finałem była uroczysta inauguracja sezonu w Zamku Ujazdowskim, na której gościem specjalnym był legendarny napastnik Michael Owen.


CANAL+ postawił na królewską koncepcję, aby podkreślić rangę i prestiż Premier League. Motywem przewodnim stały się korona, tron i inne symbole monarchii, które w lekkiej, a zarazem sugestywnej formie przeniesiono na komunikację marketingową.

Kampania miała na celu nie tylko poinformować o powrocie rozgrywek, ale także pokazać, iż stacja przygotowała dla kibiców kompleksowe doświadczenie redakcyjne. Poza samymi transmisjami CANAL+ zapewni widzom programy studyjne oraz analizy ekspertów i komentatorów.

– "Powrót Królowej" to nie zwykła kampania, a zaproszenie do wspólnego przeżywania emocji, które wykraczają poza 90 minut meczu. Chcieliśmy, aby kibice poczuli, iż Premier League wraca do swojego domu, a CANAL+ otwiera się na nich jeszcze bardziej. Dzięki połączeniu królewskiej oprawy, interaktywnych działań i obecności legend futbolu stworzyliśmy przestrzeń, w której fani nie tylko oglądają piłkę, ale stają się jej częścią. To także przykład nowoczesnego, wielowarstwowego marketingu, w którym połączyliśmy tradycyjne media, świat digital i doświadczenia na żywo. Wykorzystując królewską symbolikę i popkulturowe skojarzenia, podkreśliliśmy prestiż Premier League i umocniliśmy pozycję CANAL+ jako wyłącznego nadawcy wszystkich meczów – podkreśla Ewa Soroka, dyrektor marketingu CANAL+.

Kulminacja w Zamku Ujazdowskim z udziałem legendy


Kulminacyjnym momentem kampanii było specjalne wydarzenie zorganizowane 17 sierpnia na dziedzińcu Zamku Ujazdowskiego w Warszawie. Goście, w tym dziennikarze, influencerzy oraz byli i obecni piłkarze, mieli okazję wspólnie obejrzeć hit pierwszej kolejki: mecz Manchester United – Arsenal FC.

– Naszym celem było budowanie świadomości i wywoływanie pozytywnych emocji związanych z powrotem Premier League do swojego jedynego domu – CANAL+. Chcieliśmy także stworzyć atmosferę iście królewskiego oczekiwania i ekscytacji przed startem nowego sezonu. Idea kampanii „Powrót Królowej” odnosi się do futbolu na najwyższym poziomie, jednocześnie podkreślając angielski charakter ligi. Królewska symbolika w zestawieniu z dynamicznym futbolem tworzą charakterystyczny kontrast, który wyróżnia tę kampanię na tle innych – mówi Karolina Niedzielska-Gruca, dyrektor kreacji CANAL+.

Największą atrakcją dla zebranych była obecność Michaela Owena, legendarnego zdobywcy Złotej Piłki i byłego zawodnika Liverpoolu oraz Manchesteru United. Jego wizyta, obok polskich gwiazd futbolu takich jak Jerzy Dudek i Mateusz Klich, podkreśliła międzynarodowy wymiar i rangę powrotu Premier League do CANAL+.

Oprócz oglądania meczu, uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w quizach oraz konkurencjach znanych z programu "TurboKozak".

Źródło: Materiały prasowe CANAL+


Idź do oryginalnego materiału