Nowy, potężny partner Formuły 1

2 dni temu



W środę ogłoszone zostało nowe partnerstwo Formuły 1 z grupą marek luksusowych, LVMH, które ma obowiązywać od 2025 roku gdy seria będzie świętować swoje 75-lecie.

LVMH to właściciel takich marek jak Louis Vuitton, Moet Hennessy czy TAG Heuer. Ta ostatnia firma przez kilka lat na przełomie wieków dostarczała oficjalny pomiar czasu w Formule 1, a osatnio była sponsorem silników Red Bulla.

Umowa została podpisana na aż 10 lat i jak czytamy w oświadczeniu obu marek, jest ona „bezprecedensowym porozumieniem światowego lidera produktów luksusowych i królowej motorsportu. Ruszy ona w przyszłym roku w czasie „trwającej niesamowitej popularności, kulturowej aktualności i ogólnej ekscytacji Formułą 1, która jest pomostem między globalnym sportem a rozrywką”.



Szczegóły współpracy nie zostały jednak ujawnione, ma się to stać na początku 2025 roku. Zadać można sobie pytanie, czy dojdzie do zmiany dostawcy napojów musujących w Formule 1 z Ferrari właśnie na Moet i jaki będzie udział w Formule 1 marki zegarków TAG Heuer.

„Byliśmy zachwyceni współpracą z LVMH podczas Grand Prix Las Vegas w ubiegłym roku i teraz przedłużamy naszą relację z grupą, która zostanie naszym globalnym partnerem” – mówi Greg Maffei, szef Liberty Media.

„Ludzie poszukujący doskonałości i pasji dla innowacji są w sercu aktywności naszych i Formuły 1. W motorsporcie, podobnie jak w świecie mody, zegarków, win czy napojów, każdy szczegół liczy się na ścieżce do sukcesu. Zarówno w fabrykach jak i na torach na całym świecie mamy nieustanne szukanie możliwości przekraczania granic, które inspiruje naszą wizję” – dodaje Bernard Arnault, szef LVMH.



Idź do oryginalnego materiału