Steph Curry oświetla Chiny inauguracyjną curry z Benyamem Kidane

4 tygodni temu
Zdjęcie: Steph


Chongqing, Chiny – Stephen Curry wylądował w Chinach do tego, co można określić jedynie jako pandemonium.

Z każdym jego ruchem, a następnie fanami chińskiego miasta Cyberpunk, Chongqing-innowacyjnego centrum innowacyjnego-Curry wystawił pokaz z czterodniowym ekstrawagancją koszykówki, trening, mentoring, trampki, technologię i energię rocka, którą niewielu sportowców będzie mogło się powtórzyć.

Po przybyciu do Chongqing czterokrotny mistrz NBA został powitany epickim pokazem dronów, który wyglądał prosto z Tron, oświetlając nabrzeże miasta z tysiącami fanów.

Ten pokaz dronów dla Steph Curry w Chinach jest absolutnie oszałamiający pic.twitter.com/0t4zc0x2oy

– SleeperWarriors (@SleeperWarriors) 19 sierpnia 2025

„Weźliśmy udział w scenerii, fani gromadzą się po mieście, jest to wyjątkowe i wcale nie biorę tego za pewnik”, powiedział Curry dziennikarzom w Chongqing.

„Nie mogę się doczekać tej podróży każdego roku i będę w stanie być w jednym mieście przez cały czas i faktycznie zanurzyć się w całej kulturze, było świetne, uwielbiałem to”.

Energia tutaj jest niezrównana, właśnie wyróżniona w Chinach. pic.twitter.com/9ickscphuv

– Stephen Curry (@Stephencurry30) 18 sierpnia 2025 r

Curry Camp, jego coroczny program treningowy poza sezonem dla młodszych graczy, jest na dziewiątym roku, ale edycja 2025 była na zupełnie innym poziomie, przynosząc obóz do Azji po raz pierwszy-i po raz pierwszy poza USA.

Czterodniowy program zgromadził jednych z najbardziej utalentowanych młodszych zawodników z całego Azji i Pacyfiku, aby uzyskać trening z pierwszej ręki od Curry, oraz innych sportowców Curry Brand-jego brata Setha i mistrza NCAA Uconn Azzi Fudd.

Każdego dnia obozowicze przechodzili przez swoje kroki, zaczynając od sesji kombajnowych, grupowych umiejętności i strzelania, a także możliwości mentoringu Curry and Co., Kulminacją gry prezentacyjnej ostatniego dnia.

„Mówi o tym, jak rośnie ta gra i talent na całym świecie, szczególnie tutaj, na Azji i Pacyfiku” – dodał Curry. „To niesamowite, iż choćby 10 lat temu”.

„Grałem na Igrzyskach Olimpijskich w zeszłym roku i widać, iż konkurencja rośnie. Przyjeżdżasz tutaj i możesz zobaczyć przyszłość, szczerze mówiąc, to naprawdę fajna część.

„Abyśmy mogli podzielić się tym, jak pracuję i podróżą, nad którą wciąż jestem lepszy, jestem energetyzowany, spędzając czas z młodymi facetami”.

W całej ekstrawagancji było coś, co widziałem – curry con.

Curry Brand przejął ogromną przestrzeń wystawową na zewnętrznym mieście, tworząc pierwszą w swoim rodzaju konwencję kultury koszykówki, prezentując najnowszą technologię sneakerów Under Armour, interaktywne doświadczenia fanów, aktywacje i nieco muzealna wystawa legendarnej kariery Curry.

W ciągu trzech dni 12 000 fanów przez trzy dni, Curry-Mania była zawsze obecna na wystawie, co daje fanom z bliska spojrzenia na rutynę treningową supergwiazdy.

„Wszystkie rzeczy, które widzisz, po prostu ludzie, którzy naprawdę chcą po prostu okazać swoją miłość do Stephena. To prawdopodobnie najfajniejsza dla mnie to, iż to widzi”, powiedział Gabe Heller, dyrektor zarządzający Curry Brand Jugo Mobile.

„Nie chodzi o:„ Hej, oto moja kolekcja sneakerów, albo chcę to zdobyć ”. To ludzie naprawdę się spotykają, ponieważ chcą po prostu okazać swoją miłość do Stephena Curry’ego.

„Myślę, iż już myślimy:„ Jaki jest następny krok tego ”? Wtedy myślę, iż największym z niego jest to, iż rozwijasz społeczność, rozwijasz grę w koszykówkę, ale robisz to w sposób, który jest bardzo autentyczny dla Stephena”.

„Widzisz program obozowy, tworzysz dostęp dla tych dzieci, aby zobaczyć, przez co faktycznie przechodzi. Gdzie jest w swojej karierze i tej samej rutynie, tej dyscyplinie.

„Myślę, iż jest to coś dla tych dzieci. To wyjątkowa rzecz, do której można uzyskać dostęp. Myślę, iż to wspaniałe małżeństwo między świętowaniem tego, co ma na myśli, a także dosłownie ucząc ich, jak dotrzeć do tego punktu”.

Idź do oryginalnego materiału