Oferty NFL i NBA na Reddicie przynoszą więcej sportowych atrakcji — i reklam

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Reddit zawarł umowy z głównymi ligami sportowymiw tym NFL, NBA i MLB, ponieważ firma chce zwiększyć przychody po przejść na giełdęDzięki programowi Reddit pokaże więcej najważniejszych momentów z gry, filmów zza kulis i sesji AMA (zapytaj mnie o cokolwiek) z graczami.

W zamian reklamodawcy na Reddicie, tacy jak Samsung, Ford, Volkswagen i FanDuel, mogą wyświetlać reklamy obok treści wideo publikowanych przez ligi. Reddit będzie następnie dzielić się przychodami, które otrzymuje od reklamodawców, z uczestniczącymi ligami sportowymi, według InformacjaW poniższym przykładzie Reddit wyświetla reklamę tuż przed najważniejszym fragmentem meczu pomiędzy San Francisco 49ers i Seattle Seahawks.

Partnerstwo Reddita być może już widziałeś w akcji, gdy NFL rozpoczęła testowanie programu w okresie 2023–2024 dzięki materiałów wideo i sesji AMA z udziałem Pro Bowl gracze i Planiści harmonogramu NFLOprócz NFL, MLB i NBA, PGA Tour i NASCAR również współpracują z Redditem.

„Kontynuujemy tworzenie nowych sposobów, w jakie firmy i organizacje mogą angażować się w społeczności Reddita; przynosi to korzyści naszym społecznościom, partnerom programowym i reklamodawcom” — mówi dyrektor operacyjny Reddita, Jen Wong w komunikacie prasowym. Jak zauważył InformacjaTwitter miał podobne umowy z firmami medialnymi i ligami sportowymi przed przejęciem firmy przez Elona Muska.

Przez ostatni rok Reddit próbował zwiększyć przychody, aby uczynić spółkę publiczną bardziej atrakcyjną dla inwestorów. Platforma zawarła lukratywne umowy z OtwórzAI I Google aby trenować modele AI na treściach użytkownika. Uczyniło to również droższe dla niektórych zewnętrznych programistów dostępu do interfejsu API w zeszłym roku, co wywołało protesty w całej witrynie.



Source link

Idź do oryginalnego materiału