Specjaliści od marketingu internetowego w klubach żużlowych nie mają łatwej pracy w okresie ogórkowym. Dzieje się bardzo niewiele, te same pomysły ciężko powielać co tydzień, a i zawodnicy rzadko kiedy są chętni do zabawy. Sprawa nieco zmienia się, gdy zespół pojedzie na zgrupowanie. Tak też stało się w przypadku Włókniarza Częstochowa, którego zawodnicy i sztab udali się do Szczyrku.
Tam głównym celem jest integracja zespołu oraz dobra zabawa na nartach. Jest to szczególnie możliwe, dzięki obecnej aurze w całym kraju, która umożliwia korzystania z dobrodziejstw białego szaleństwa. No właśnie, białego szaleństwa, które, mówiąc delikatnie, nieco wymknęło się spod kontroli.
Chodzi o jedną z rolek, opublikowanych na oficjalnych kanałach Włókniarza Częstochowa. Poniedziałkowe wyjście zawodników i sztabu na stok z pewnością poprawiło wszystkim nastroje oraz skłoniły do żartów. Jeden jednak poszedł za daleko. Na bardzo krótkim filmiku widzimy Madsa Hansena „wciągającego” śnieg z narty niczym znany biały proszek, z podłożonym dźwiękiem „siorbania” nosem. Niestety, skojarzenie dla oglądających może być jedno – narkotyki i dobra zabawa idą ze sobą w parze.
Oczywiście jako odbiorcy powinniśmy mieć świadomość, iż mamy do czynienia z żartem. Niestety bardzo niesmacznym i wątpliwym moralnie, ale żartem. Z pewnością specjaliści od social mediów Włókniarza Częstochowa nie chcieli w ten sposób propagować jednego z najcięższych uzależnień, ale wyszło jak wyszło.
W tym miejscu warto przypomnieć dane opublikowane na stronach rządowych, dotyczących problemu narkomanii. Według oficjalnych statystyk, aż 5,4% Polaków w wieku 15-64 lata systematycznie używa narkotyków. Co gorsze, najwyższy odsetek tyczy się najmłodszych, czyli ludzi w wieku 15-34 lata. Co więcej, właśnie ta grupa osób to główni odbiorcy kanałów social media, spędzających na przeglądaniu ich najwięcej czasu. Pozostaje więc mieć nadzieję, iż więcej tego typu materiałów video już się nie pojawi.