Marki SEAT i CUPRA nawiązują współpracę z 24/7Communication

3 godzin temu

Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
SEAT i CUPRA to marki Grupy Volkswagen, które wyróżniają się dynamiką i odwagą. Obie marki oferują rozwiązania dostosowane do potrzeb nowoczesnych kierowców.

„W SEAT i CUPRA stawiamy na odwagę i pasję, które chcemy przekazywać naszym klientom. Wierzymy, iż kooperacja z 24/7Communication pozwoli nam efektywnie dzielić się naszą wizją oraz budować jeszcze silniejszą pozycję na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, iż razem osiągniemy ambitne cele” – mówi Katarzyna Dziomdziora, public relations manager w SEAT&CUPRA.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się zespół Technology & E-commerce, kierowany przez liderkę tego obszaru – Dorotę Piejko-Foltyn.

„Rynek motoryzacyjny przechodzi w tej chwili dynamiczną transformację – od rosnącej roli elektromobilności, przez wdrażanie zaawansowanych technologii, aż po zmieniające się oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, iż możemy wspierać marki takie jak SEAT i CUPRA, które odważnie odpowiadają na te wyzwania. Naszym celem będzie nie tylko budowanie ich obecności w mediach, ale także kreowanie historii, które podkreślają ich odważny charakter” – mówi Dorota Piejko-Foltyn, Account Director w dziale Technology & E-commerce w 24/7Communication.

24/7Communication wesprze marki w doradztwie strategicznym, współpracy i budowaniu relacji z mediami oraz w działaniach z zakresu content i influencer marketingu. Zadaniem agencji będzie także optymalizacja działania parku prasowego.

Na podstawie informacji prasowej

Idź do oryginalnego materiału