Nowi Rajdowi Mistrzowie Polski, Jarosław i Marcin Szejowie, prezentują nowe barwy na Rajd Barbórka. Bracia z Ustronia, jako osoby o głęboko zakorzenionym patriotycznym duchu, chcą podkreślić tym samym przywiązanie do polskich, biało-czerwonych barw. Nowa wizualizacja podkreśla również zaangażowanie Szejów w projekty społeczne, które są jednym z głównych fundamentów działalności zespołu.
Jako nowi Rajdowi Mistrzowie Polski, Jarosław i Marcin Szejowie zaprezentowali narodowe, biało-czerwone barwy swojej Skody Fabii Rally2 evo. Bracia z Ustronia podkreślają swoje przywiązanie i oddanie, spełniając również swoje obywatelskie obowiązki, prowadząc akcje społeczne mające na celu m.in. kształtowanie dzieci i młodzieży w zakresie bezpiecznego poruszania się w ruchu drogowym. Szejowie są przekonani o tym, jak istotna to misja i jak autorytet Mistrzów Polski wpływa na osoby, które często są nieświadome zagrożeń, jakie na nich czekają na drogach.
Jednocześnie załoga GK Forge LOTTO Rally Team z dumą prezentuje nowego partnera programów społecznych, a więc Agencję Rozwoju Przemysłu. To kolejny, niezwykle istotny filar wsparcia w kontekście dbania o bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w ruchu drogowym. Samochód przygotowany na Rajd Barbórka stanowi zatem połączenie obrazu przywiązania do narodowych barw, tradycji i wartości z tym, jak poważnie Szejowie traktują swoje społeczne obowiązki i z jaką starannością wykonują misję, która ma sprawić, iż polskie drogi staną się lepszym i bezpieczniejszym miejscem. Jako Mistrzowie Polski utożsamiający się z narodem, Szejowie chcą również zwrócić uwagę na promocję polskiego przemysłu i rozwoju sektora automotive. Rozwoju tysięcy polskich firm i setek tysięcy miejsc pracy.
Zespół od trzech lat prowadzi akcję Katowice Motorem Bezpieczeństwa Śląska, w ramach której przeprowadził kilkadziesiąt prelekcji w szkołach i przedszkolach. Szejowie swoją aktywność uzupełniają również o Pikniki z Bebokiem Rajdusiem, podczas których współpracują m.in. ze Strażą Pożarną, Strażą Miejską i Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Uczestniczą również w licznych akcjach z Policją.
Jarosław Szeja: – Nowa wizualizacja naszego samochodu na Rajd Barbórka ma dla nas szczególny, podwójny wymiar. Jako nowi Mistrzowie Polski kładziemy wyraźny akcent na nasze oddanie względem narodowych barw. Zawsze czuliśmy do nich szczególne przywiązanie i z dumą reprezentowaliśmy je również poza granicami naszego kraju. Jednocześnie podkreślamy nasze zaangażowanie w programy społeczne. Kolejnym partnerem naszych akcji mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, szczególnie wśród dzieci i młodzieży, zostaje Agencja Rozwoju Przemysłu, którą serdecznie witamy na pokładzie! Wzajemnie się wspierając możemy osiągnąć zachwycające efekty.