„Dooobra podłoga, mooocna podłoga” – start kampanii już w lipcu Marka Arbiton, należąca do notowanej na GPW spółki Decora S.A., ogłasza start swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. Projekt realizowany w formule 360° obejmuje telewizję, media społecznościowe, działania digital oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży. Nowa kampania pod hasłem „Dooobra podłoga, mooocna podłoga” promuje panele winylowe […]
Arbiton rusza z pierwszą w historii telewizyjną kampanią reklamową

Zdjęcie: Arbiton rusza z pierwszą w historii telewizyjną kampanią reklamową
- Strona główna
- Wyścigi
- Arbiton rusza z pierwszą w historii telewizyjną kampanią reklamową
Powiązane
Znany klub uratowany! Było bardzo źle
2 godzin temu
Horner “na swoim”? Ma inwestorów do przejęcia zespołu F1
2 godzin temu
Wspaniały gest gwiazdy. To nowe rozdanie?
2 godzin temu
Polecane
Microsoft znów kombinuje. Tym razem z wyglądem
51 minut temu
Masz konto w ING? Natychmiast sprawdź tę rzecz
54 minut temu