Sędzia skrzywdził Mallorcę w meczu z Barceloną? Jest stanowisko Komitetu Technicznego Arbitrów

3 tygodni temu

Druga bramka Barcelony we wczorajszym starciu z Mallorcą wzbudziła olbrzymie kontrowersje. Ferran Torres trafił bowiem do siatki w momencie, gdy jeden z obrońców gospodarzy leżał zamroczony na murawie po zablokowaniu wcześniejszego strzału głową. Stanowisko w tej sprawie zajął Komitet Techniczny Arbitrów (CTA). Ocena przedstawicieli CTA jest jednoznaczna – sędzia José Luis Munuera Montero zawalił sprawę, […]

Idź do oryginalnego materiału