W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
8 miesięcy temu
- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Dramat Polki. Przez moment była pewna wyjazdu na IO
12 godzin temu
W Portugalii kręcimy materiały specjalnie dla Was
1 dzień temu
Polecane
Święta pod palmami
1 godzina temu
Ruszył 15 Remont małżeński
8 godzin temu










![Ruszyli z kontrolami. Za ten drobiazg w mieszkaniu grozi ci kara ponad milion złotych. Radzimy, jak jej uniknąć [PORADNIK]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/02/Kontrola-urzad-podatek.webp)

