W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Wygrana Polaków w cieniu skandalu. Prezes PZLA zabrał głos
22 godzin temu
Polecane
Upalna pogoda wraca do Polski. IMGW wydał ostrzeżenia
1 godzina temu
Jaka pogoda czeka nas w weekend?
2 godzin temu
Upalna sobota. Lokalnie choćby do 30°C
3 godzin temu
Dzień dobry Wielkopolsko! Dziś sobota, 5 lipca 2025 roku
3 godzin temu