W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Polecane
Prawie 40 wstrząsów na Grzbiecie Reykjanes
5 godzin temu
Pogoda na czwartek
6 godzin temu
Pogoda dla Torunia [7.08.2025]
7 godzin temu
Jak wybrać idealną piankę do surfingu
8 godzin temu
Jest projekt terminala CPK. Wiadomo, jak będzie wyglądał
10 godzin temu