W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Czeronek i Glinka zwyciężają w biegu na 5KM
1 godzina temu
Zwycięstwa Polaków na Tenerife Bluetrail by UTMB
2 godzin temu
Polecane
Jaka będzie pogoda na przełomie marca i kwietnia?
2 godzin temu
Dziś może popadać, i to bardzo.
4 godzin temu
Mgły, deszcz, a choćby śnieg. Najnowsza prognoza pogody
4 godzin temu
Prognoza pogody dla Świnoujścia na niedzielę
5 godzin temu