W pierwszej fazie działań uwaga zostanie skierowana na bieganie – sport, który dla PUMA oznacza coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Marka celebruje unikalne uczucie – przypływ endorfin, który towarzyszy biegaczom po wysiłku fizycznym. Przekaz jest jasny: bez względu na to, jak trudny może być bieg, uczucie euforii i spełnienia sprawia, iż warto podjąć wysiłek.
PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

- Strona główna
- Lekkoatletyka
- PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
Powiązane
Suunto Run to nowy zegarek dla biegaczy
3 godzin temu
Nie żyje 13-latka. Trafiono ją oszczepem w oko
6 godzin temu
Polecane
Chicago powoli zapada się
1 godzina temu
Pogoda dla Torunia [15.05.2025]
2 godzin temu
Synoptycy ostrzegają: mogą pojawić się nocne przymrozki
3 godzin temu