Patronat IAB: Ideo Force organizuje 9. edycja Lunch z e-commerce

iab.org.pl 6 godzin temu

TRUST Edition

Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z rozwojem sprzedaży.

Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.

Zaufanie – poznaj wieloetapową ideę jego budowy

Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…

  • T – Twórz relacje
  • R – Rozwijaj komunikację
  • U – Utrzymuj zaangażowanie
  • S – Satysfakcjonuj klientów
  • T – Transformuj w ambasadorów

Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż.

Kto wystąpi na Konferencji?

W trakcie wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą m.in.:

  • Mateusz Kusznierewicz – Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.
  • Robert Leksiński – Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.
  • Olaf Furmanek – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.
  • Mike Korba – CCO & Co-founder, User.com.
  • Monika Sałek – Digital Marketing Manager, Gabriella.
  • Marcin Lipiec – E-commerce Manager, Ideo.
  • Wojciech Szymański – Prezes Zarządu, Ideo Force.
  • Sławomir Spyra – Head of Communications, merce.com S.A.

W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu!

Szczegółowe informacje o Konferencji, program oraz bilety są dostępne pod linkiem:

https://bit.ly/3Yxk6G5

Idź do oryginalnego materiału