Padnie rekord frekwencji na meczu Ruch – Wisła? STS motywuje kibiców, w puli ponad 75 tysięcy zł
Szansę na pobicie rekordu frekwencji 1. Ligi (37 983), a także ligowego rekordu XXI wieku wynoszącego 50 087 widzów ma Ruch Chorzów w meczu z Wisłą Kraków (22 lutego). Do działań profrekwencyjnych mocno włącza się STS, sponsor strategiczny Niebiskich, który pomoże klubowi w pobiciu wspomnianych rekordów.
STS w ramach działań profrekwencyjnych gwarantuje Ruchowi Chorzów już teraz 25 000 zł na Centrum Szkolenia Ruch Chorzów oraz dodatkową złotówkę za każdego kolejnego kibica, który przyjdzie na mecz. Łącznie, jeżeli uda się pobić rekord frekwencji, akademia chorzowskiego klubu wzbogaci się o blisko 50 000 zł.
– Mimo iż brakuje jeszcze kilku tysięcy sprzedanych biletów do pobicie rekordu I ligi, wiemy, iż to tylko formalność. Dlatego już dziś nagradzamy Ruch i jego kibiców jednocześnie planując kolejne aktywności profrekwencyjne – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
To więc tylko początek „wkładu” STS w Mecz Mistrzów. –Trzymamy kciuki, by na meczu z Wisłą Ruchowi udało się pobić rekord frekwencji w ligowym meczu w XXI wieku. Żeby w tym pomóc, oprócz naszego głównego działania w postaci przekazania 25 000 zł na Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów za już sprzedane 35 000 biletów plus 1 zł za każdego kolejnego kibica, który wybierze się na mecz, planujemy szereg aktywacji profrekwencyjnych na czele z rezygnacją z naszej reklamy wielkoformatowej na trybunach. Dzięki temu jeszcze więcej kibiców będzie mogło obejrzeć ten wyjątkowy mecz z trybun – mówi Paweł Sikora.
Sponsor strategiczny Ruchu zorganizuje także wiele konkursów w swoich mediach społecznościowych, w których do wygrania będą bilety na mecz oraz miejsca do loży VIP. Ponadto STS przeprowadzi podczas meczu pomiar głośności dopingu licząc na kolejny rekordowy wynik. W ramach działań około meczowych już na terenie stadionu, sponsor Ruchu przeprowadzi też konkursy i wyzwania, w ramach których fani Niebieskich będą mogli wygrać koszulki meczowe czy dedykowane szaliki. – Pula nagród wraz ze wsparciem Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów przekroczy 75 000 zł – dodaje Paweł Sikora.
– Tak wielkie wydarzenie jak Mecz Mistrzów nie mogłoby się odbyć bez zaangażowania naszego Sponsora Strategicznego. Dziękujemy firmie STS, iż łączy wielką piłkę, jakiej będziemy świadkami 22 lutego na Stadionie Śląskim, z dbaniem o podstawy. Wsparcie firmy STS nie dość, iż dodatkowo zmobilizuje naszych kibiców, to jeszcze przysłuży się młodym zawodnikom stale rozwijającego się Centrum Szkolenia. To kolejna po akcji „Dorzuć misie” duża inicjatywa naszego Sponsora Strategicznego, któremu dziękujemy też za rezygnację z reklamy wielkoformatowej i udostępnienie kibicom dodatkowych miejsc. Razem do celu, razem po rekord! – mówi Seweryn Siemianowski, Prezes Ruchu.
STS zdecydował się także na wykupienie dodatkowego czasu reklamowego w drugim rzędzie band LED, gdzie wyświetli komunikaty wspierające Ruch podczas spotkania z Wisłą Kraków.