New Balance, aby ożywić linię koszykówki za Cooper Flagg, Teddy Santis Jed Wells

2 tygodni temu
Zdjęcie: New Balance


Basketball w New Balance doświadczył czegoś odrodzenia w ciągu ostatniej pół dekady, opierając się na sukcesie charakterystycznego sportowca Kawhi Leonarda oraz rosnącej obsady imponujących graczy.

Ale w 2024 r. Podpisali swoje największe podpisanie umowy w obręczach, zapewniając podpis niedługo pierwszy ogólny wybór w 2025 NBA Draft Cooper Flagg, gdy był jeszcze na studiach.

Z Flagg, który zamierza dołączyć do profesjonalnych szeregów, New Balance zdecydował, iż nadszedł czas na nowe podejście do ich oferty koszykówki, przynosząc usługi założyciela Aimé Leon Dore i dyrektora kreatywnego Teddy’ego Santisa, aby stworzyć nową generację butów Hoops.

New Balance, aby ożywić linię koszykówki za Cooper Flagg, Teddy Santis

Od czasu podpisania podpisania Kawhi Leonarda od Jordan Brand w ogromnym zamachu stanu w 2018 roku, New Balance Basketball zgromadziła solidną obsadę sportowców marki, w tym nazwy takich jak Tyrese Maxey, Jamal Murray, Zach Lavine i Cameron Brink.

Ale z Flagg, który dołączy do ligi w tym sezonie z Dallas Mavericks, marka będzie starała się uruchomić swoją dywizję koszykówki za mężczyzną, którego nazywają „wydarzeniem Maine”.

„To było dla nas bardzo misie Santis, myślę, iż prawdopodobnie jest to bardziej w sposób, w jaki uruchamiamy odzież, styl życia i kolab”, powiedział wiceprezes New Balance Darren Tucker Jugo Mobile Ostatnio.

„Myślę, iż Cooper Flagg będzie dla nas bardzo istotny w łączeniu się z młodszym konsumentem i sposobem, w jaki pojawia się marka. Mieliśmy sportowców, sportowców z koszykówki, ale tak naprawdę nie mieliśmy takiego, który jest przecięty przez sposób, w jaki potrzebujemy go, aby coś zmienić.”

Podczas gdy Tucker i New Balance są na Flagg jako gwiazda, podejmują również wspólne wysiłki, aby zapewnić, iż budują markę w koszykówce jako całość, zamiast odpocząć ich sukcesowi na ramionach jednego gracza.

„Chodzi o butikowe podejście do marketingu sportowego, a nie próbować robić konkurencji i iść i podpisać 300 graczy. Będziemy małym portfolio graczy, które mają znaczenie, co próbujemy robić w całej marce” – powiedział Tucker.

„To trochę, jakby starać się z tym przyjechać z bardziej marki, niż tylko sportowiec. Cooper będzie ważny, ale będzie to New Balance i Cooper Flagg, a nie Cooper Flagg i New Balance.

„Jeśli spojrzysz na Stephena Curry’ego i Under Armour, jest dla nich koszykówką. Teraz podpisali go na zawsze, więc tak naprawdę nie ma znaczenia, ale marka zawsze, jak sądzę, musi być latarnią, a następnie gracz jest częścią podróży”.

Flagg niedawno zadebiutował w marce na kombajnie NBA Draft 2025 – nosząc New Balance Hesi Low V2 „Flavors Pack” – z nastolatkiem wcześniej wymaganym do noszenia Nike w ramach Duke University w NCAA.

Firma Boston ma teraz nadzieję, iż stanie się graczem na poziomie MVP, jakim jest jego, i poprowadzi ich do górnego echelonu obuwia koszykówki.

Idź do oryginalnego materiału