Kolejna burza wokół WTA. Niewiarygodne co znowu zrobili. Kibice mają dość

4 godzin temu
Zdjęcie: Fot. Mandatory Credit: Geoff Burke-Imagn Images | screen: https://x.com/WTA/status/1902120915980177873


Sofia Kenin awansowała do drugiej rundy turnieju WTA 1000 w Miami, pokonując Petrę Kvitovą po zaciętym meczu. Internauci jednak nie zwracają uwagę na wynik spotkania, a na to, jak w mediach społecznościowych przedstawiła to WTA. Mówiąc delikatnie: sposób wycięcia nagrania z piłką meczową pozostawia wiele do życzenia. "Czy oni nie widzą tego, co publikują?" - zastanawiają się kibice.
Pod koniec lutego br. WTA przeprowadziła rewolucję wizerunkową. Organizacja zmieniła logo marki i zaczęła ją identyfikować z hasłem "Rally the World". "Zmiany mają zwiększyć wpływ WTA jako lidera w sporcie i rozrywce. To nie jest po prostu kort tenisowy. To nasza scena, by zjednoczyć świat. WTA sygnalizuje swój zamiar oczarowania fanów, wykreowania nowych bohaterów, inspirowania pokoleń i pozostawienia spuścizny poprzez siłę tenisa" - czytamy w komunikacie.


REKLAMA


Zobacz wideo Kamery są prawie wszędzie. "Świątek będzie musiała się tłumaczyć"


Czytaj także:


Eksperci alarmują: "Nie wszystko jest w porządku z Igą Świątek"


Sama WTA chwali się, iż w 2024 r. frekwencja na turniejach wzrosła o 15 proc., a liczba obserwujących i światowa oglądalność - o 25 i 10 proc. "Nowe logo jest okropnie brzydkie i wygląda jak logo jakiejś lewicowej partii politycznej kochającej zieleń" - pisali internauci w mediach społecznościowych, odnosząc się do zmian w WTA. W promocję nowej identyfikacji marki zaangażowano m.in. Igę Świątek, Arynę Sabalenkę, Qinwen Zheng, Jelenę Rybakinę czy Coco Gauff.
- To moja scena, by zmusić się do granic możliwości. Bardzo interesujące w tenisie jest to, iż wszystko może się zdarzyć. Jest naprawdę nieprzewidywalny. Mój główny cel to stać się bardziej regularną. Musisz robić wszystko krok po kroku, by dać z siebie wszystko. Jestem w pierwszej dziesiątce, czego zawsze chciałam, więc zamierzam się w niej utrzymać - mówiła Świątek w specjalnym nagraniu dla WTA.


Czytaj także:


"Świątek powinna zmienić psychologa. Ma pretensje do wszystkich"


WTA zrównana z ziemią. Internauci nie wytrzymali. "Sami się ośmieszają"
Oficjalny profil WTA opublikował na portalu X piłkę meczową ze spotkania Sofii Kenin z Petrą Kvitovą w pierwszej rundzie turnieju WTA 1000 w Miami. Amerykanka wygrała ten mecz 6:4, 7:5. Internauci byli jednak zirytowani sposobem, w jaki zmontowano wideo z piłką meczową. Na nagraniu nie było widać, iż ostatnia piłka była autowa. "Nowa jakość w WTA. XD" - napisał Dawid Żbik z Eurosportu.


"Umieszczenie logo, skadrowane wideo, duża tablica wyników", "co to jest za nagranie", "jeśli ten film nie podsumowuje problemów z promocją WTA, to nie wiem, co innego to zrobi", "WTA musi poprawić zarządzanie mediami społecznościowymi", "czy oni nie widzą tego, co publikują?", "proszę, oglądajcie wideo, zanim je opublikujecie", "WTA ośmiesza się sama", "ta organizacja cały czas zawodzi" - to zaledwie część z komentarzy pod wspomnianym nagraniem.


Zobacz też: Andriejewa została ukarana, a Świątek nie. Słyszymy: To ogromna różnica
Kenin zagra w drugiej rundzie turnieju w Miami z Coco Gauff. Do tej pory najlepszym wynikiem Coco w Miami była czwarta runda (2022, 2024). Zwyciężczyni meczu Kenin - Gauff zagra z lepszą z pary Lucia Bronzetti (Włochy) - Maria Sakkari (Grecja).
Idź do oryginalnego materiału