Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Korespondencja z Paryża. Triumf Alana Ważnego – zdjęcia
2 godzin temu
Coco Gauff wygrała Roland Garros. Nowe porządki w Paryżu
2 godzin temu
’s-Hertogenbosch. Kawa o krok od turnieju głównego
2 godzin temu
Polecane
Afera ArriveCan. 7-letni zakaz dla głównego wykonawcy
2 godzin temu
1 września całkowity zakaz stosowania. GIS potwierdza
6 godzin temu