Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 8 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Strój Igi Świątek wywołał burzę. "Kto ją tak ubiera?"
4 godzin temu
Chennai. Janice Tjen powalczy o finał
5 godzin temu
Piękny gest Świątek. Ogłosiła to w Arabii Saudyjskiej
5 godzin temu
Kto wygra WTA Finals? Gramy o 872 PLN w BETFAN!
6 godzin temu
Majchrzak zagra w turnieju Djokovicia. Jest drabinka
6 godzin temu
Rosyjski tenisista zawieszony na cztery lata. Oto powód
6 godzin temu
Polecane
Ile ton może ciągnąć Ursus C-360?
3 godzin temu
To już pewne! Kolejne obowiązkowe szczepienia w Polsce
3 godzin temu
Dynie – nie tylko na Halloween
4 godzin temu
7 na 10 firm planuje zwiększyć zatrudnienie
7 godzin temu















