Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Coco Gauff odprawiona. Oto rywalka Aryny Sabalenki
9 godzin temu
Klęska Świątek w Niemczech. Oto co dzieje się w rankingu
9 godzin temu
Alcaraz vs Rune, czyli najlepsi z rocznika 2003 [ANALIZA]
10 godzin temu
Polecane
57 zł za truskawki. A tyle zapłacimy w sezonie
28 minut temu
Gdzie znaleźć numer VIN w Ursusie C-360?
1 godzina temu