Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 7 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Polecane
Sebastien Lecornu wraca na fotel premiera Francji
1 godzina temu
Gmina sprzedaje działki. Sprawdźcie, gdzie i po ile
1 godzina temu
Ceny w sklepach hamują. Ekspert: nie ma się z czego cieszyć
1 godzina temu
Zboże pierwsze na morzu i na kolei
2 godzin temu