Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 5 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Liberec. Finał nie dla Michalskiego
1 godzina temu
Już miała dość. Gwiazda tenisa wyżaliła się w sieci
2 godzin temu
Rosjanka została zapytana o Świątek. Oto jej odpowiedź
4 godzin temu
Polecane
Ubezpieczenie cyber-risk. Polisa, która może uratować firmę
1 godzina temu
Biedronka rozdaje vouchery. Sieć wstrzeliła się idealnie
4 godzin temu