Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
3,5 godziny gry. To była bitwa o finał w Rzymie
3 godzin temu
"Jesteś idiotą". Roddick nie wytrzymał ws. Świątek
6 godzin temu
Polecane
Wzrosły ceny usług bankowych!
4 godzin temu