Nike – „Dream Crazier” Firma Nike w kampanii „Dream Crazier” zwróciła uwagę na sposób, w jaki oceniane są kobiety w sporcie. Zawodniczki, które walczą o swoje marzenia, często słyszą, iż są zbyt emocjonalne lub zachowują się nieracjonalnie. Narratorką spotu została Serena Williams, która przypomniała, iż jeżeli ktoś nazywa ambicję kobiet „szaleństwem”, to warto pokazać, do […]
Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
marketerplus.pl 2 tygodni temu
- Strona główna
- Tenis
- Kampanie z okazji Dnia Kobiet, które zapadły w pamięć i jak je stworzyć (porady ekspertek)
Powiązane
Becker zareagował na wpis Świątek. "Mnóstwo wymówek"
47 minut temu
Tusk się spóźnił o trzy lata. To już nie ma żadnego sensu
1 godzina temu
Navratilova już wie, dlaczego Świątek tak się zachowała
1 godzina temu
Becker skomentował oświadczenie Świątek. Jaśniej się nie da
1 godzina temu
Polecane
Andrzej Duda spotka się ze Sławomirem Mentzenem
22 minut temu
Orlen dostarczy gaz do Ukrainy. Podpisano istotną umowę
23 minut temu