Instagram trzyma się krótkich filmów, mówi Adam Mosseri

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Niedawno pewien twórca zadał mi pytanie: „Czy będziemy publikować długie filmy na Instagramie?”. Odpowiedź brzmi: nie i chciałem wyjaśnić dlaczego.

Robimy wiele różnych rzeczy na Instagramie, ale w istocie są to dwa zadania. Pierwsze: łączenie Cię ze znajomymi. Drugie: pomaganie Ci w odkrywaniu Twoich zainteresowań, zwykle poprzez krótkie wideo.

Okazuje się, iż te dwie rzeczy są symbiotyczne. Widzisz niesamowity film, który sprawia, iż ​​głośno się śmiejesz, a komik robi coś, i wysyłasz go komuś, o kim wiesz, iż będzie się śmiał tak samo głośno jak ty. Albo ja widzę fragment niesamowitego gola lub sztuczki piłkarskiej i wysyłam go komuś, o kim wiem, iż kocha piłkę nożną tak samo jak ja. Więc te rzeczy polegają na nawiązywaniu kontaktów ze znajomymi ponad twoje zainteresowania.

Okazuje się, iż wideo longfrom jest mniej symbiotyczne z tymi innymi pracami. jeżeli oglądasz 10- lub 20-minutowy film, widzisz mniej treści od znajomych, mniej wchodzisz w interakcje ze znajomymi i jest mniejsze prawdopodobieństwo, iż wyślesz tę treść lub film znajomemu. Więc nie będziemy gonić za tym biznesem, ponieważ jest to część naszej podstawowej tożsamości, aby łączyć ludzi ze znajomymi i nie chcemy tego podważać, goniąc za wideo longform.

Rozumiemy, iż krótkie filmy nie zawsze to robią, ale mogą. Staramy się dawać priorytet krótkim filmom, które to robią. Dajcie mi znać poniżej w komentarzach, co myślicie. Jestem pewien, iż będzie wiele gorących ujęć na ten temat. Spokój.



Source link

Idź do oryginalnego materiału