
Jakub Borowicz, czyli aktualny Prezes FEN podsumowuje ostatnie ruchy polskiej organizacji. Fight Exclusive Night ma bowiem za sobą bardzo gorące tygodnie.
FEN bowiem zmienił partnera medialnego i z Polsatu przenosi się do Canal+, gdzie obok Federacji KSW będzie dostarczał widowisk kibicom mieszanych sztuk walki.
Przenosiny te oznaczają drugie życie dla tego charakterystycznej polskiej organizacji. FEN działa bowiem na polskim rynku od 2013 roku i gwałtownie zdobyła popularność dzięki połączeniu efektownych pojedynków w różnych formułach walki z wysokim poziomem sportowym.
- ZOBACZ TAKŻE: Michał Materla rzekomo podpisał kontrakt z OKTAGON MMA. Ma zadebiutować na gali w Polsce!
„FEN jednak nie upada” – Jakub Borowicz podsumowuje ostatnie ruchy polskiej organizacji
Ostatnio jednak różne opinie na temat FEN-u można było znaleźć w sieci. Jednak dzisiaj jedno jest pewne – FEN zyskał nowe życie, które rozpocznie już w przyszłym tygodniu w Piotrkowie Trybunalskim.
A ostatnie tygodnie FEN-u tak opisał Jakub Borowicz:
„Kilka wniosków po tym bardzo intensywnym tygodniu.
- @CANALPLUS_SPORT jest niekwestionowanym liderem streamingowym w Polsce. Poza telewizją jest sprawnie działająca i zaawansowana technologicznie aplikacja. Do tego jest napakowana ramówka telewizyjna: Liga Mistrzów, Ekstraklasa, Premier League, La Liga, KSW, FEN, NBA, dużo tenisa + wiele innych wydarzeń. W zasadzie to mając dostęp do C+ możesz oglądać praktycznie wszystko, co cię interesuje w sporcie.
- MMA w Polsce ma się dobrze – ostatnio pojawiały się wątpliwości co do oglądalności KSW na C+, ale gdyby te wyniki nie były imponujące, to nikt nie podjąłby decyzji o tym, aby rozszerzać ramówkę o kolejną, mniejszą organizację.
- społeczność na Twitterze wielokrotnie żartowała, iż ludzie z @fenmma równolegle prowadzą projekt freakowy, ale „grupa organizacji” to coś, co jest niewątpliwą siłą i atutem na rynku.
- W dobie social mediów, virali, rolek i szybkich treści przeciętny odbiorca nie tylko zwraca uwagę na poziom sportowy i zawiłości techniczne, ale oczekuje widowiska i efektownych skończeń. FEN jako partner jest gwarancją emocji i tego typu momentów – to na pewno również nie było bez znaczenia.
- FEN jednak nie upada i cieszę się, iż kibicom bardzo spodobał się ruch organizacji, na której jakiś czas temu postawiono krzyżyk.”
Kilka wniosków po tym bardzo intensywnym tygodniu.
1. @CANALPLUS_SPORT jest niekwestionowanym liderem streamingowym w Polsce. Poza telewizją jest sprawnie działająca i zaawansowana technologicznie aplikacja. Do tego jest napakowana ramówka telewizyjna: Liga Mistrzów,… pic.twitter.com/3SQgIZivUn
A Wy zgadzacie się z tymi zdaniami?

5 godzin temu
















