„FEN jednak nie upada” – Jakub Borowicz podsumowuje ostatnie ruchy polskiej organizacji

5 godzin temu


Jakub Borowicz, czyli aktualny Prezes FEN podsumowuje ostatnie ruchy polskiej organizacji. Fight Exclusive Night ma bowiem za sobą bardzo gorące tygodnie.

FEN bowiem zmienił partnera medialnego i z Polsatu przenosi się do Canal+, gdzie obok Federacji KSW będzie dostarczał widowisk kibicom mieszanych sztuk walki.

Przenosiny te oznaczają drugie życie dla tego charakterystycznej polskiej organizacji. FEN działa bowiem na polskim rynku od 2013 roku i gwałtownie zdobyła popularność dzięki połączeniu efektownych pojedynków w różnych formułach walki z wysokim poziomem sportowym.

  • ZOBACZ TAKŻE: Michał Materla rzekomo podpisał kontrakt z OKTAGON MMA. Ma zadebiutować na gali w Polsce!

„FEN jednak nie upada” – Jakub Borowicz podsumowuje ostatnie ruchy polskiej organizacji

Ostatnio jednak różne opinie na temat FEN-u można było znaleźć w sieci. Jednak dzisiaj jedno jest pewne – FEN zyskał nowe życie, które rozpocznie już w przyszłym tygodniu w Piotrkowie Trybunalskim.

A ostatnie tygodnie FEN-u tak opisał Jakub Borowicz:

„Kilka wniosków po tym bardzo intensywnym tygodniu.

  1. @CANALPLUS_SPORT jest niekwestionowanym liderem streamingowym w Polsce. Poza telewizją jest sprawnie działająca i zaawansowana technologicznie aplikacja. Do tego jest napakowana ramówka telewizyjna: Liga Mistrzów, Ekstraklasa, Premier League, La Liga, KSW, FEN, NBA, dużo tenisa + wiele innych wydarzeń. W zasadzie to mając dostęp do C+ możesz oglądać praktycznie wszystko, co cię interesuje w sporcie.
  2. MMA w Polsce ma się dobrze – ostatnio pojawiały się wątpliwości co do oglądalności KSW na C+, ale gdyby te wyniki nie były imponujące, to nikt nie podjąłby decyzji o tym, aby rozszerzać ramówkę o kolejną, mniejszą organizację.
  3. społeczność na Twitterze wielokrotnie żartowała, iż ludzie z @fenmma równolegle prowadzą projekt freakowy, ale „grupa organizacji” to coś, co jest niewątpliwą siłą i atutem na rynku.
  4. W dobie social mediów, virali, rolek i szybkich treści przeciętny odbiorca nie tylko zwraca uwagę na poziom sportowy i zawiłości techniczne, ale oczekuje widowiska i efektownych skończeń. FEN jako partner jest gwarancją emocji i tego typu momentów – to na pewno również nie było bez znaczenia.
  5. FEN jednak nie upada i cieszę się, iż kibicom bardzo spodobał się ruch organizacji, na której jakiś czas temu postawiono krzyżyk.”

Kilka wniosków po tym bardzo intensywnym tygodniu.

1. @CANALPLUS_SPORT jest niekwestionowanym liderem streamingowym w Polsce. Poza telewizją jest sprawnie działająca i zaawansowana technologicznie aplikacja. Do tego jest napakowana ramówka telewizyjna: Liga Mistrzów,… pic.twitter.com/3SQgIZivUn

— Jakub Borowicz (@BorowiczJakub) November 1, 2025

A Wy zgadzacie się z tymi zdaniami?

Idź do oryginalnego materiału