Koniec sezonu żużlowego, to idealny moment na chwilę rozluźnienia, ale też na działania zawodników w kierunku zapewnienia sobie najlepszego wsparcia w kolejnym sezonie.
O takie nie musi się martwić młody, utalentowany zawodnik Unii Leszno Nazar Parnitcki, którego spotkaliśmy podczas weekendu na sesji sponsorskiej. Praca na planie w charakterze modela to jednak nie wszystko. Sponsor przygotował niemałą niespodziankę. Właściciel marki Speedclean890 na koniec dnia zdjęciowego zaprosił zawodników na lot prywatnym samolotem.
Dla młodego zawodnika Unii Leszno był to pierwszy lot w życiu, a emocje towarzyszące tej wyjątkowej podróży długo pozostaną w jego pamięci. „To było coś wyjątkowego! Nigdy wcześniej nie miałem okazji lecieć samolotem, a co dopiero prywatnym. Czułem się, jakby każdy element tego dnia został zaplanowany specjalnie dla mnie. Jestem niezmiernie wdzięczny mojemu sponsorowi za tę możliwość” – powiedział Parnicki tuż po locie.
Jako iż firma, której częścią jest marka Speedclean890 posiada w swojej ofercie produkty dla wielu branż, nikogo nie dziwił fakt, iż na planie zdjęciowym znajdowały się różne pojazdy – od rowerów, przez motocykle, quady, po offroadowe samochody i… samolot. To właśnie z jego powodu sesja odbywała się na lotnisku w Rybniku. Nic więc nie wskazywało na taki finał tego pracowitego, ale spędzonego w fantastycznej, sportowej atmosferze dnia. Nazarowi towarzyszyli też zawodnicy z różnych dyscyplin, a wśród nich vicemistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski w motocrossie – Kuba Barczewski. „To była świetna okazja, aby poznać się bliżej i porozmawiać o naszych dyscyplinach. Sporty motorowe to coś, co nas łączy, mimo iż w nieco inny sposób” – komentował Barczewski.
Sponsor również nie krył zadowolenia z tego wyjątkowego spotkania. „Cieszymy się, iż możemy wspierać tak utalentowanych sportowców, którzy wnoszą do swoich dyscyplin coś wyjątkowego, inspirują innych do realizowania swoich pasji i pokonywania własnych słabości. Nasza kooperacja z nimi to zaszczyt” – podsumował prezes firmy Adrian Chabior. Firma od lat wspiera rozwój młodych sportowców i promuje wyznawane przez siebie wartości — pasję, wytrwałość i gotowość do podejmowania wyzwań. „Uważamy, iż sponsorzy, którzy aktywnie angażują się w życie swoich podopiecznych, dają sportowcom nie tylko wsparcie finansowe, ale również cenną motywację do dalszej pracy i rozwoju” – mówi nam Jerzy Sochacki, dyrektor handlowy i twórca marki Speedclean890.
CZYTAJ TAKŻE
Żużel. Buczkowski: Finał z ROW-em to lekcja. Czuję, iż Polonia jest mocniejsza (WYWIAD)
Żużel. Szlachetna i patriotyczna podróż Michała Świącika. „To ogromna satysfakcja”