Złote Spinacze 2025. Betclic podwójnie nagrodzony

21 godzin temu
Eventy
Eventy Złote Spinacze 2025. Betclic podwójnie nagrodzony
09.12.2025 12:42

Złote Spinacze 2025. Betclic podwójnie nagrodzony

Betclic został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze 2025 za projekt „Betclic – FANna i inne niestandardy w sponsoringu”, przygotowany we współpracy z agencją K+ Group. Kampania zdobyła dwie statuetki i była jedyną nagrodzoną inicjatywą pochodzącą z branży zakładów wzajemnych.

Krzysztof Małek
Udostępnij

Za co doceniono Betclic?

Jury konkursu wyróżniło projekt w kategorii „Event komercyjny”, wskazując jego niestandardowy charakter i sposób angażowania fanów sportu. Druga statuetka – w kategorii „Sport, turystyka i rekreacja” – podkreśliła konsekwencję, z jaką Betclic wykorzystuje sponsoring do budowania relacji z odbiorcami oraz tworzenia wartościowych doświadczeń wokół wydarzeń sportowych.

Kampanię oceniono jako przykład nowoczesnego podejścia do sponsoringu, w którym kluczową rolę odgrywają kreatywność i realna interakcja z fanami, a nie sama widoczność logo marki.

Czy ktoś jeszcze z branży gamblingowej został nagrodzony?

Wśród 97 przyznanych w tym roku Spinaczy nie znalazła się żadna inna marka z sektora bukmacherskiego, kasynowego czy portali związanych z gamingiem i rynkiem gier. Na liście laureatów pojawiły się co prawda projekty sportowe i działania sponsorów różnych dyscyplin. Aczkolwiek to właśnie Betclic pozostał jedynym przedstawicielem branży, który zdobył wyróżnienie. W swoich mediach społecznościowych statuetkami pochwalił się Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic w Polsce.

Czym są Złote Spinacze?

Złote Spinacze to najważniejszy konkurs public relations w Polsce, organizowany od ponad dwóch dekad przez Związek Firm Public Relations. Wyróżnienia przyznawane są za najlepsze kampanie komunikacyjne, działania sponsoringowe, eventy, projekty digitalowe i inicjatywy społeczne. Jury składa się z dziesiątek ekspertów rynku PR, marketerów, przedstawicieli mediów i środowiska akademickiego.

Nagroda utrzymuje silną pozycję w środowisku marketingowym i często potwierdza wysoką jakość pracy agencji oraz marek, które stawiają na nowoczesne podejście do komunikacji.

Przeczytaj też:
>>> „Problemy rynku zakładów i rozrywki nie są w Polsce unikalne względem reszty świata”
>>> Atomowa wizja Nvidii. Czy reaktory w przyszłości zasilą też branżę iGaming?
>>> NY zatwierdza kasyno Mets. Czy urban gambling może być kiedyś opcją dla Polski?

Bartłomiej Płoskonka Betclic bukmacherka Eventy Złote Spinacze
Udostępnij

Krzysztof Małek

Więcej Eventy

Eventy

Piotr Leonarski: problemy rynku zakładów i rozrywki nie są w Polsce unikalne względem reszty świata [WYWIAD]

Podczas tegorocznego kongresu HIPTHER w panelu dyskusyjnym pt. CEE Spotlight: Regulatory Realities and Market Momentum in Romania and the Czech Republic wziął udział Piotr Leonarski, adwokat i doradca podatkowy, z którym porozmawialiśmy nt. obecnej sytuacji na rynku zakładów i rozrywki. Bartłomiej Najtkowski
Ogolna „Zyski z gier muszą wracać do obywateli” – Mariusz Rzeczkowski z Totalizatora Krzysztof Małek
Eventy NEXT Summit New York 2026 – ruszyły zapisy przedpremierowe na najważniejsze wydarzenie branży w Ameryce Północnej Krzysztof Małek
Eventy Aktywność Totalizatora Sportowego w listopadzie na różnych polach redakcja
Ogolna Prezes Totalizatora Sportowego nominowana do tytułu Kobiety Roku 2025 magazynu „Forbes Women” Krzysztof Małek
Idź do oryginalnego materiału