Zakład na social: którzy bukmacherzy zaskoczyli w listopadzie w mediach społecznościowych?
Do Nowego Roku co prawda zostało jeszcze sporo czasu. My jednak na zapas i z wyprzedzeniem deklarujemy pierwsze postanowienie. Będziemy bliżej przyglądać się bukmacherom pod kątem ich działań marketingowych, a media społecznościowe bierzemy na pierwszy ogień. Sprawdźmy, czym wyróżnili się w listopadzie.
STS: kibice Jagiellonii wybierają wzór opaski kapitańskiej
Zaczynamy od STS, którego kanały społecznościowe są takie, jak i sam bukmacher – przynajmniej solidne, momentami bardzo dobre!
Może nie jakąś szalenie spektakularną, ale na pewno interesującą akcją ,było przyjemnie zrealizowane wykorzystanie zawodników sponsorowanych klubów siatkarskich – ZAKSY i Skry Bełchatów – do typowania meczu piłkarskiej reprezentacji Polski.
To jednak był komunikat raczej jednostronny. Co innego oddanie głosu fanom na Facebooku, którzy wybierali wzór opaski kapitańskiej Jagiellonii Białystok na mecz z Mladą Boleslav. STS nie po raz pierwszy przenosi aktywności socialowe do naocznej rzeczywistości sponsorowanych klubów, co zasługuje na duży plus.
Superbet rozdaje freebety w szczytnym celu
Znany ze swojej hojności Superbet, tym razem przekuł ją w coś korzystnego i zarazem pożytecznego dla graczy. Poprzez hashtag #SuperWąs nagłośnili znaną od lat akcję Movember, propagującą profilaktykę nowotworów jąder. Wystarczyło wrzucić zdjęcie wąsa i z miejsca można było zgarnąć 10 PLN freebetu.
Grzechem byłoby też nie skorzystać z obecności brazylijskiego kibica Lecha Poznań, wokół którego w pewnym momencie zrobiło się trochę szumu. Alexandre Baginski, czyli założyciel konta na „X” o nazwie „Kolejorz Brazil”, który przyleciał do Polski na dwa mecze Lecha w PKO BP Ekstraklasie, został przez Superbet zaangażowany do promocji meczu z Puszczą Niepołomice. Bukmacher mocno włączył się w organizację pobytu fana w Polsce i szczegółowo relacjonował to w swoich mediach społecznościowych.
Fortuna pozamiatała RTM-em z kibicem Legii
Nie ukrywamy, iż RTM-ową akcją, która w tym miesiącu najbardziej nam się spodobała, zaopiekowała się Fortuna. Kiedy na „X” poniosło się zdjęcie kibica w „samoróbce” koszulki Marca Guala z Legii Warszawa w drodze na stadion przy Łazienkowskiej, zareagowali błyskawicznie. Najpierw postem z prośbą o identyfikację autora, potem przygotowaniem już prawdziwej koszulki napastnika Wojskowych. Ba, doprowadzili choćby do spotkania z samym piłkarzem.
BETFAN: Pudzian i kursY na młodzieżowe słowo roku
Listopad to też miesiąc ogłoszenia plebiscytu na młodzieżowe słowo roku. Plebiscytu, który w internecie generuje duży ruch i dyskusję wśród przedstawicieli każdej grupy wiekowej. Z tej okazji aktywację przedstawił BETFAN, który przy pomocy swojego ambasadora Mariusza Pudzianowskiego postanowił w dowcipny sposób przedstawić kursy, ale i wytłumaczyć co każde ze słów oznacza. To jak – sigma Pudzian bardziej cringe czy slay?
Betclic: Damian Bąbol w formie
Czas na ambasadorów. Czy jesteśmy wielkimi fanami Damiana Bąbola i jego współpracy z Betclic? Miewają wspólnie lepsze i gorsze wrzutki, ale ta przenosząca nas w klimat lat 90-tych, stworzona przy okazji meczu Legii Warszawa z Widzewem Łódź, jest bardziej niż udana. Tak samo, jak odegranie scenek kibiców z całego świata. Zarówno Damian jak i Betclic ewidentnie są w wysokiej formie.
Kolejny interesujący materiał od Betclic z wykorzystaniem ambasadora, to ten, w którym główną rolę odegrał Jarosław „PaszaBiceps” Jarząbkowski. Dowiadujemy się z niego, jakim klubom kibicuje jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich graczy sceny Counter Strike. interesujący cross dwóch zupełnie różnych dyscyplin. Zdaje się, iż interesujący zarówno dla fanów CS, jak i piłki, bo Pashę zna przecież praktycznie każdy.
LV BET – proste i skuteczne środki
Ostatni przystanek z LV BET pokazuje, iż do osiągnięcia ponadprzeciętnych zasięgów nie zawsze trzeba wymyślać kwadraturę koła. Wystarczy wyciągnąć z czeluści historii cytat Romana Kołtonia na temat wyższości Shinjego Kagawy nad Robertem Lewandowskim. Reszta dzieje się sama.
Listopad pokazał, iż polscy bukmacherzy potrafią łączyć kreatywność z zaangażowaniem. Grudzień już za pasem. Czekamy na kalendarze adwentowe, freebety pod choinką i Świętych Mikołajów rozdających bonusy, ale liczymy też na coś ekstra.