Ponad 8 tysięcy publikacji, 232 miliony szacunkowego ekwiwalentu reklamowego przy zasięgu wszystkich komunikatów na poziomie 1,77 miliarda – to bilans medialny środowego finału Ligi Konferencji według danych analizy Publicon i Mediaboard Polska. Mecz Chelsea i Realu Betis wzbudził też ogromne zainteresowanie za granicą. Na kilka dni Wrocław stał się stolicą piłkarskiej Europy, a na Dolny […]
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji

Zdjęcie: wrocław
- Strona główna
- Piłka nożna
- Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Powiązane
Waldemar Fornalik: Zdajemy sobie z tego sprawę
5 godzin temu
Kanonada Ruchu Chorzów. W 3. minucie było 2:0
5 godzin temu
Polecane
Muzyczne kalendarium – 21 sierpnia
4 godzin temu
Gmina Wilamowice: lato pełne wydarzeń
4 godzin temu
KSZO zrewanżował się KSSPR w sparingu
4 godzin temu
RÚV emituje reklamę w języku angielskim
4 godzin temu