W STS Club liczy się bardziej – rusza największy na rynku program lojalnościowy

13 godzin temu
Bukmacherka
Bukmacherka W STS Club liczy się bardziej – rusza największy na rynku program lojalnościowy
23.10.2025 11:35

W STS Club liczy się bardziej – rusza największy na rynku program lojalnościowy

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, rusza z programem lojalnościowym dla swoich klientów pod nazwą STS Club. To największy, a zarazem pierwszy tak szeroki produkt tego typu w branży oferowany w Polsce. Tym samym, STS tworzy kolejne w ostatnich miesiącach rozwiązanie, którego beneficjentem będą jego klienci, a co wpisuje się w nową platformę komunikacyjną STS “Liczy się bardziej”. – Jako lider rynku wprowadzamy nowy standard relacji z naszymi klientami – komentują przedstawiciele marki.

redakcja
Udostępnij
Autor zdjęcia: STS

STS konsekwentnie rozwija swoje rozwiązania proklienckie zarówno w zakresie produktowym, ofertowym, jak i promocyjnym. Tym razem dowodem na to jest wprowadzenie programu lojalnościowego STS Club.

– Jako lider w branży musimy stale pracować nad innowacjami produktowymi i funkcjonalnościami, które wyznaczają rynkowe trendy. Jesteśmy blisko naszych
graczy i ze zrozumieniem odpowiadamy na ich potrzeby, budując tym samym naszą przewagę na tle konkurencji. STS Club jest tego doskonałym przykładem – stworzyliśmy produkt, na którym zależało naszym klientom i graczom na całym rynku – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.

STS Club to nowość na rynku bukmacherskim. Członkowie programu zyskują dzięki niemu dostęp do unikalnego systemu zadań i wyzwań. Wykonując je, zdobywają tzw. coinsy – wirtualną walutę programu, którą można wymieniać na atrakcyjne bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity niedostępne dla pozostałych graczy, którzy nie dołączą do STS Club.

Program został zaprojektowany z myślą o nagradzaniu aktywności, lojalności i pasji do sportu. Jego celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami oraz tworzenie społeczności najbardziej zaangażowanych graczy w Polsce. Jako lider rynku wprowadzamy tym samym nowy standard relacji z naszymi klientami. STS Club to projekt, który pozwala przeżywać sportowe emocje bardziej – nie tylko przed ekranem, ale również w ramach wyjątkowej społeczności, którą wspólnie tworzymy – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.

Szczegóły dotyczące programu STS Club, jego zasad oraz nagród można znaleźć na stronie
https://www.sts.pl/strefa-bonusow/klub-sts. A już niebawem produkt zyska bardzo mocne
wsparcie produktowe w ramach kampanii marketingowej, z którą STS wystartuje na początku
listopada.

program lojalnościowy STS Club
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

STS Game Changer uratował kupon na ponad 400 tys. zł!

Aż 429 264 zł wygrał gracz, który postawił swój kupon w STS za jedyne… 2 zł. A to wszystko dzięki STS Game Changer'owi. redakcja
Bukmacherka Duet PRO8L3M z nowym albumem „EX UMBRA AD LIBERTATEM”. Sponsorem jednego z teledysków ponownie został Betclic redakcja
Bukmacherka Kibice wybrali, a STS podwoił stawkę! 10 000 zł na rozwój sekcji bokserskiej Widzewa Łódź redakcja
Bukmacherka Katarzyna Gawlik: Superbetowi kilka brakuje do pozycji lidera na polskim rynku redakcja
Bukmacherka BETFAN i Pudzian zapraszają do wspólnych emocji. W nowej kampanii brandowej pojawia się… guziec redakcja
Idź do oryginalnego materiału