Totalizator Sportowy przez cały czas gra z Legią Futsal
Po kolejnym sezonie współpracy z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, Legia Kosz przedłuża umowę o następne dwa lata, a spółka przez cały czas będzie tytułowana Partnerem Strategicznym tej sekcji klubu.

Po zeszłorocznym rozszerzeniu współpracy o nowe świadczenia marketingowe Legia Futsal nie ma zamiaru się zatrzymywać. Rozpoznawalność marki LOTTO przez cały czas będzie się zwiększać wśród warszawskich kibiców oraz całej społeczności futsalowej w naszym kraju, a prestiżowy logotyp LOTTO, symbolizujący połączenie sportu z pasją do gry i rywalizacji, który w zeszłym sezonie pięknie wkomponował się w klubowe stroje, przez cały czas będzie na nich widoczny.
Zapowiedź kolejnych działań
Współpraca naturalnie nie będzie się ograniczać do ekspozycji logo na koszulkach. przez cały czas Legia Futsal i Totalizator Sportowy będą wzajemnie starać się poszerzać grupę docelową Partnera Strategicznego oraz angażować kibiców w różnorodne akcje promocyjne. Dodatkowo marka Partnera Strategicznego cały czas będzie bardzo widoczna w klubowych mediach społecznościowych, czego przykładem jest już bardzo dobrze znane i towarzyszące nam hasło #KibicujzLOTTO.
Umowa pomiędzy Legią Futsal a Totalizatorem Sportowym będzie obowiązywać przez najbliższe dwa sezony, co stanowi bardzo istotny krok w kierunku długotrwałej współpracy i realizacji postawionych sobie celów.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z możliwości kontynuacji naszej współpracy z Totalizatorem Sportowym oraz z faktu, iż poprzednia umowa, podpisana na rok, została przedłużona o kolejne dwa sezony. Pokazuje nam to, iż obrana droga była słuszna, ale też potwierdza, iż tylko razem możemy więcej. Wierzymy, iż dalsza kooperacja pomoże nam postawić kolejne duże kroki w rozwoju klubu oraz realizacji celów sportowych – mówi Emil Krysiński, Prezes klubu Legia Futsal.
– Dotychczasowa kooperacja pomiędzy Legią Futsal a Totalizatorem Sportowym udowodniła, zresztą zgodnie z oczekiwaniami, iż nasze partnerstwo ma głęboki sens. Skorzystaliśmy na tym wszyscy – przede wszystkim dyscyplina, której popularność stale rośnie, klub i nasza spółka – powiedział Radosław Kietliński, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Totalizatora Sportowego.
– Jestem pewny, iż kolejne wspólne dwa sezony potwierdzą siłę Legii Futsal, a przy okazji wesprą promocyjnie dyscyplinę i oczywiście nas – dodał.

redakcja
Więcej Ogolna
Podwyżka podatku od gier hazardowych w Holandii wzbudziła niepokój
Holenderski organ regulacyjny ds. gier hazardowych twierdzi, iż wzrost podatku od gier hazardowych w Holandii ma negatywny wpływ na regulowany rynek, przy czym sektor gier naziemnych ucierpiał najbardziej. redakcja



