Totalizator Sportowy otrzymał wyróżnienie za udaną kampanię
Kampania „Podaruj euforia wygrywania”, promująca Zdrapki Totalizatora Sportowego, została nagrodzona brązową statuetkę w kategorii „Entertainment” podczas tegorocznego konkursu Effie Awards.
– To wyróżnienie jest dowodem na to, iż skuteczny marketing to nie tylko kreatywność, ale też realny wpływ na emocje, relacje i doświadczenia naszych klientów.
W tej kampanii chcieliśmy pokazać, iż euforia z wygranej można podarować innym – niezależnie od wyniku, liczy się wspólne przeżywanie chwili – zaznacza Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.
W naszej najnowszej kampanii marki #LOTTO – „Podaruj euforia Wygrywania", pokazujemy Zdrapki jako coś więcej niż tylko formę indywidualnej rozrywki.#Zdrapki to doskonała okazja, by dzielić się emocjami, łączyć ludzi i wspólnie przeżywać chwile pełne radości. W ramach trwających… pic.twitter.com/IXn28ahsr8
— Totalizator Sportowy (@totalizator_sp) February 28, 2025Zdrapki zyskały sporą popularność na polskim rynku. Widać to, ponieważ z powodzeniem funkcjonują już od ponad 25 lat. Pionierski projekt miał miejsce we wrześniu 1999 roku, był to ZODIAK. Pewnie kilka osób oczekiwało, iż Zdrapki rozwiną się do tego stopnią, dziś wszak wielu Polaków nie wyobraża sobie życia bez tej zabawy.
redakcja
Więcej Ogolna
Bezpieczny zakład. Jak Fortuna wyróżnia się na rynku bukmacherskim?
Maciej Nowak, szef bukmacherów w Fortunie, zaznacza, iż polski rynek staje się coraz bardziej dojrzały — głównie dzięki silnej konkurencji. W ostatnich latach Superbet i Betclic wykonały imponującą pracę, podnosząc poprzeczkę i popychając wszystkich do przodu. STS, lider rynku, działa zdecydowanie — a Fortuna również gwałtownie się rozwija. redakcja

1 tydzień temu








