Tenis. Hubert Hurkacz ambasadorem akcji „Promocja Polski przez sport i wydarzenia sportowe”

2 godzin temu

Hubert Hurkacz został światowym ambasadorem naszego kraju w ramach akcji „Promocja Polski przez sport i wydarzenia sportowe”.

To efekt współpracy jaką nawiązał Polski Związek Tenisowy z Polską Organizacją Turystyczną. Umowa w tej sprawie podpisali Wiceprezeska POT Małgorzata Wilk-Grzywna oraz Prezes Zarządu PZT Dariusz Łukaszewski.

Promocja poprzez sport

– Jednym z naszych projektów promocyjnych jest akcja „Promocja Polski przez sport i wydarzenia sportowe”. Już w przyszłym tygodniu, podczas dużego turnieju ATP w Paryżu, odbędzie się konferencja prasowa z udziałem Huberta Hurkacza. Jednym z najważniejszych elementów tego projektu jest spot telewizyjny wyprodukowany przez Polski Związek Tenisowy, który zostanie wyemitowany w mediach – powiedziała Małgorzata Wilk-Grzywna.

– W tym roku będą to media zagraniczne i rynki zagraniczne. Natomiast w przyszłym roku zamierzamy ten projekt rozszerzyć na rynek krajowy. Spot będzie prezentował atrakcyjność turystyczną polski, a właśnie Hubert Hurkacz będzie turystycznym ambasadorem Polski jako jeden z kilku ambasadorów tego projektu. Będzie prezentowany w kilku odsłonach. Będzie to sportowiec grający w turnieju, ale też regenerujący się we wspaniałym Zakopanem, lokomotywie turystycznej naszego kraju. I po trzecie będzie to sportowiec pochodzący z Wrocławia, bo Hubert pokaże swoje miasto jako fantastyczne miejsce do zwiedzenia i zaproszenia innych sportowców oraz turystów do przyjazdu – dodała Wilk-Grzywna.

Na rynkach francuskim i hiszpańskim

Na początek kampania reklamowa z udziałem wrocławskiego tenisisty ruszy głównie na rynku francuskim i hiszpańskim, a także pojawi się podczas dużych targów turystycznych IBTM w Barcelonie. Oprócz spotów wykorzystywane będą w niej także inne nośniki z wizerunkiem Hurkacza. A cała akcja rozpocznie się już w przyszłym tygodniu podczas konferencji prasowej z udziałem Huberta w Paryżu.

– Polski Związek Tenisowy ani przez chwilę nie wahał się z podpisaniem umowy z Polską Organizacją Turystyczną, a zaledwie miesiąc temu odbyliśmy pierwsze spotkanie. Robimy to pierwszy raz i liczymy, iż wyprodukujemy bardzo dobry spot, bo kiedy jak nie teraz promować Polskę na świecie poprzez sport, szczególnie poprzez tenisistę tak dobrze rozpoznawalnego na całym globie. Uważamy, iż jest to strzał w dziesiątkę i najlepszy z pomysłów, jakie można wymyślić – podkreślił Dariusz Łukaszewski.

– Hubert prawie 11 miesięcy w roku spędza poza krajem, a teraz jako jeden z najlepszych polskich sportowców z dumą będzie promował nasz kraj, włączając się do kampanii PZT i POT. Wybrał dwa wyjątkowe miejsca, które są mu szczególnie bliskie i które chce polecić całemu światu. Zakopane i Małopolska to miejsca, gdzie Hubert co roku ładuje baterie. W sercu polskich Tatr, otoczony niesamowitą przyrodą, trenuje i wbiega na szczyty. Wrocław i Dolny Śląsk to kolejny region, który Hurkacz z dumą promuje. Wrocław to jego rodzinne miasto, a Dolny Śląsk zachwyca niezwykłymi zamkami, malowniczymi szlakami górskimi i bogatą historią, którą każdy powinien odkryć – dodał Łukaszewski.

Już niedługo do Hurkacza dołączy jedna z czołowych polskich tenisistek.

Idź do oryginalnego materiału