Superbet sponsorem głównym reprezentacji Polski w Kings World Cup Nations 2026
Superbet, jedna z najszybciej rozwijających się firm bukmacherskich w Polsce, został sponsorem głównym reprezentacji Polski w nadchodzącym turnieju Kings World Cup Nations 2026, który odbędzie się na początku stycznia w Brazylii.
To odpowiedź marki na rosnące zainteresowanie nowoczesnymi formami rozrywki sportowej. Kings League to dynamiczny projekt futbolu 7×7 stworzony przez byłego piłkarza FC Barcelona, Gerarda Piqué, łączący profesjonalną rywalizację z elementami show i interakcji z fanami. W projekcie biorą udział również takie gwiazdy jak: Neymar Jr, Lamine Yamal, Sergio Agüero, Kaká czy Iker Casillas.
Wersja Kings World Cup Nations przenosi tę koncepcję na poziom reprezentacji narodowych. Biało-czerwoni, z kapitanem Robertem Lewandowskim, wejdą do grona 20 narodowych drużyn, które powalczą o tytuł mistrza świata. Zespoły zostaną podzielone na 5 grup, z których do fazy pucharowej przejdą po dwa najlepsze zespoły oraz jedna drużyna z trzeciego miejsca z najlepszym bilansem. Poprzedni turniej Nations przyciągnał ponad 100 miionów widzów globalnie na wszystkich platformach, a finał na stadionie Juventusu obejrzało ponad 40 tys. fanów.
Świetne perspektywy
W ramach współpracy Superbet wprowadzi do swojej oferty zakłady na mecze turnieju, a także zapewni ekspozycję w social mediach i działania niestandardowe, angażujące fanów zarówno online, jak i offline. Marka będzie partnerem polskiego SUPERDRAFTU, w ramach którego spośród przesłanych nagrań prezentujących umiejętności piłkarskie, wyłonieni zostaną gracze, którzy otrzymają szansę dołączenia do reprezentacji i wyjazd do Brazylii
– W Superbet nieustannie poszukujemy nowych sposobów, by dostarczać graczom jeszcze więcej emocji i różnorodnych doświadczeń. Wejście w świat Kings World Cup to naturalny krok w stronę młodszej grupy odbiorców i globalnych trendów w sporcie. Futbol był, jest i będzie sportem zajmującym szczególne miejsce w sercach kibiców na całym świecie, ale przecież nie zawsze mecz musi trwać 90 minut, nie zawsze po boisku musi biegać 22 piłkarzy i nie zawsze zasady gry muszą być ortodoksyjne. Superbet jest marką, która nie tylko gwałtownie reaguje na nowe trendy, ale też je kształtuje. I nasze zaangażowanie w tę nową formę piłkarskiej rozrywki jest tego kolejnym dowodem – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
– Superbet idealnie wpisuje się w energię i charakter Kings League. To marka, która rozumie nowoczesny sport i potrafi łączyć emocje, rozrywkę oraz technologię. Debiut w turnieju World Cup Nations ze strategicznym wsparciem takiego partnera gwarantuje najwyższą jakość sportowych emocji w nowym formacie – dodaje Tomasz Rożenek, CEO SPORTVALUE. Agencja SPORTVALUE wraz z GAM3RS_X zarządzają projektem Kings League Poland.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Grzegorz Krychowiak nieoczekiwaną gwiazdą WBW. Partnerem wydarzenia był BETFAN
Grzegorz Krychowiak uczestniczył w prestiżowej imprezie freestyle'owej WBW. Były reprezentant Polski miał pokazową "walkę", gdzie improwizuje się rymy na poczekaniu. Były tam piłkarskie akcenty. redakcja

3 godzin temu







