Superbet partnerem federacji FAME. Wspólnie dla fanów sportowych emocji

14 godzin temu
Bukmacherka
Bukmacherka Superbet partnerem federacji FAME. Wspólnie dla fanów sportowych emocji
30.10.2025 17:08

Superbet partnerem federacji FAME. Wspólnie dla fanów sportowych emocji

Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego, został oficjalnym partnerem federacji FAME. kooperacja obejmie galę FAME 28, która odbędzie się 22 listopada 2025 roku, a także kolejne wydarzenia federacji zaplanowane na przyszły rok. Bukmacher szykuje wiele atrakcji dla fanów mieszanych sztuk walki w wykonaniu znanych postaci.

redakcja
Udostępnij

Dla marki Superbet to kolejny krok w kierunku dalszego rozwoju oferty i odpowiedź na potrzeby graczy. W Superbet klient jest zawsze w centrum zainteresowania, firma cały czas poszukuje sposobów, by zapewniać użytkownikom coraz szerszy wybór oferty i jeszcze więcej emocji.

– Gracz jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy od fanów FAME pytania o możliwość obstawiania ich ulubionych walk w naszej aplikacji. Ta kooperacja to naturalny krok naprzód: sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy i pozwolić im przeżywać sportowe emocje w miejscu, które znają i lubią. FAME przyciąga przed ekrany setki tysięcy widzów, a my chcemy, by mogli przeżywać te wydarzenia razem z nami – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Superbet wprowadzi pełną ofertę zakładów na galę FAME 28, a także zadba o najwyższą jakość doświadczenia gracza – zarówno w wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej, jak i na stronie www.

@SuperbetPL sponsorem głównym FAME! pic.twitter.com/IkYFbmASPN

— FAME MMA (@famemmatv) October 30, 2025

W centrum wszystkiego, co robimy, stoi doświadczenie klienta. Superbet to marka, którą gracze nie tylko w Polsce, ale też Brazylii, Belgii czy Rumunii cenią za przejrzystość, atrakcyjne kursy, najlepsze promocje i nowatorskie rozwiązania, takie jak Superprzewaga, Superbonus, Superboosty czy darmowe gry free-to-play. Wszystkie te promocje pozwalają graczom wygrywać więcej i częściej! Stawiamy na zabawę, emocje i najwyższe standardy, dlatego wiemy, iż fani FAME gwałtownie poczują, iż są u siebie – dodaje Seweryniak.

Przedstawiciele federacji FAME również podkreślają wagę nowej współpracy:

Biznes nieustannie się rozwija, a my wybieramy partnerów, którzy myślą o jakości tak samo jak my. Dlatego z satysfakcją rozpoczynamy współpracę, dzięki której kibice FAME doświadczą jeszcze większych emocji i zaangażowania nie tylko w oktagonie – mówi Krzysztof Rozpara, współwłaściciel federacji FAME.

Dzięki partnerstwu Superbet x FAME fani otrzymają dostęp do szerokiej gamy zakładów, oferty promocyjnej i analiz przygotowanych przez ekspertów. To kolejny krok w rozwoju oferty, która konsekwentnie łączy nowoczesne technologie z pasją do sportu i rozrywki.

Superbet od lat aktywnie wspiera polski sport w wielu dyscyplinach. Marka jest strategicznym partnerem między innymi Lecha Poznań, Jagiellonii Białystok, Górnika Zabrze, GKS Katowice, Arki Gdynia, Wisły Kraków oraz reprezentacji Polski w skokach narciarskich. Sponsoruje także turnieje Superbet Poland Darts Masters i Superbet Rapid & Blitz Poland w szachach, wspierając zarówno sport niszowy, jak i dyscypliny o globalnym prestiżu. Co warto podkreślić, marka Superbet od początku roku mocno stawia na budowanie rozpoznawalności u młodych dorosłych, angażując się między innymi w obecność podczas IEM oraz innych wydarzeń esportowych, jak również będąc sponsorem zasięgowych festiwali muzycznych. FAME dołącza do szerokiego portfolio partnerstw, dzięki którym Superbet rozszerza swoją ofertę w świecie sportu – niezależnie od dyscypliny, poziomu czy formatu. W centrum zawsze pozostają gracze, ich emocje, pasja i społeczność. To też kolejny duży krok na drodze do zwiększenia rozpoznawalności marki Superbet w grupie wiekowej 18-24.

Fame MMA Krzysztof Rozpara Łukasz Seweryniak Superbet
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Bukmacherka

Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania

Betclic, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego, po raz kolejny udowadnia, iż łączy technologię z emocjami sportu. Marka zaprezentowała nową kampanię „Możesz wygrywać jeszcze więcej”, stworzoną we współpracy z agencją 45AI – AI-native agencją kreatywno-produkcyjną. redakcja
Bukmacherka STS rusza w Polskę z Pucharem – startuje Trophy Tour w ramach STS Pucharu Polski redakcja
Eventy Legalny podziemny krąg, gala Basement Fight Circle ekskluzywnie w Betclic redakcja
Bukmacherka Duża zmiana w Betcris. Dojdzie do sprzedaży redakcja
Bukmacherka STS rusza z akcją „Mysterybox” – wyjątkowa promocja z okazji El Clasico redakcja
Idź do oryginalnego materiału