Super Bowl 2023: przegląd najciekawszych spotów

1 rok temu
Już w najbliższą niedzielę, 12 lutego odbędzie się 57. Finał Super Bowl. Jak co roku, i tym razem śledzimy, które marki podpisały rekordowe kontrakty i jakie reklamy zaprezentują podczas sportowego i marketingowego święta. Firma Fox, która będzie transmitować wydarzenie na żywo, już we wrześniu 2022 roku podkreśliła, iż aktywność reklamodawców wokół Super Bowl znacznie wzrosła. W efekcie 30-sekundowe spoty osiągnęły rekordową cenę 7 milionów dolarów.
Ostatnie tygodnie obfitowały w premiery głośnych spotów, które trafią na ekrany w przerwie między rozgrywkami. Poniżej prezentujemy zbiór najciekawszych reklam przygotowanych na Super Bowl 2023.
PopCorners – „Breaking Good”
W tym roku producent przekąsek po pierwszy będzie się reklamować podczas Super Bowl. Debiutując na wielkim wydarzeniu, marka postanowiła stworzyć kampanię inspirowaną hitem „Breaking Bad”. W 10. rocznicę emisji ostatniego sezonu serialu,...
Idź do oryginalnego materiału