STS zwiększa zaangażowanie w Rakowie Częstochowa
STS – lider rynku bukmacherskiego w Polsce – w ramach aneksowanego kontraktu, pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy, zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.

Dzięki aneksowanej umowie zwiększa się zaangażowanie STS w Raków. Logotyp bukmachera pojawi się na 2/3 dozwolonej powierzchni rękawka na koszulkach meczowych piłkarzy (dotychczas 1/3 powierzchni), na czapce trenera Marka Papszuna, a także w większym wymiarze na ściankach sponsorskich i bandach reklamowych w trakcie meczów przy L83. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w mediach społecznościowych, a także szereg aktywacji sponsorskich – zarówno podczas dnia meczowego, jak i w formie digitalowej.
@stspolska pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem Rakowa Częstochowa, zwiększając swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
Szczegóły https://t.co/qmLtIQh18h
Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, iż gramy razem! pic.twitter.com/MRSm3KP7iP
– Zwiększamy zaangażowanie w Rakowie Częstochowa na miarę możliwości, jakie dają umowy sponsoringowe klubu z pozostałymi partnerami. Cieszę się, iż w nadchodzącym sezonie będziemy mogli dołożyć większą niż do tej pory cegiełkę finansową z nadzieją, iż pomoże klubowi osiągać jak najlepsze wyniki na arenie krajowej i międzynarodowej. Jednocześnie deklaruję, ze STS był, jest i będzie dla Rakowa zaangażowanym sponsorem i wspólnie zrealizujemy w nadchodzących miesiącach szereg akcji i aktywacji sponsorskich – z korzyścią dla klubu oraz dla kibiców Rakowa – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
Dotychczasowe aktywacje
W ramach dotychczasowej współpracy STS dał się poznać kibicom Medalików jako zaangażowany sponsor. Wspólnie z klubem przeprowadził m.in. akcję „Dorzuć Misie” na stadionie przy Limanowskiego 83, projekt „Liga STS”, w którym klub zajął 2. Miejsce. STS przekazał także 5 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej, robiąc przy tym głosowanie wśród kibiców na logotyp organizacji społecznej, który znalazł się na strojach eskorty dziecięcej. STS organizował także szereg konkursów w mediach społecznościowych oraz na stadionie, w dniu meczowym, gdzie do wygrania były m.in. konsole PS 5.
Zaangażowany sponsor
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym
podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu, a także liderem, jeżeli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami.
W Szczecinie tylko w ostatnim roku była to m.in. akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Historyczny debiut Polek na mistrzostwach Europy. STS wspiera reprezentację i jej kibiców
Już w piątek, 4 lipca, swój debiut w imprezie rangi mistrzowskiej zaliczą reprezentantki Polski w piłce nożnej, które otworzą swoje turniejowe zmagania meczem z Niemkami. Z tej okazji, STS jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej przygotował szereg atrakcji dla kibiców chcących śledzić ten historyczny moment. redakcja



