STS Maraton: milion złotych w puli, czyli nowy format budowania lojalności

1 godzina temu
Bukmacherka
Bukmacherka STS Maraton: milion złotych w puli, czyli nowy format budowania lojalności
01.12.2025 11:21

STS Maraton: milion złotych w puli, czyli nowy format budowania lojalności

STS wprowadza STS Maraton, długodystansowy wyścig o pulę nagród 1 000 000 zł w bonusach. Nowy format stawia na konsekwencję graczy i ma na celu budowanie głębszego, długoterminowego zaangażowania.

redakcja
Udostępnij

Co to oznacza dla strategii Entain CEE w regionie?

STS Maraton to produkt zaprojektowany tak, aby w naturalny sposób nagradzać za konsekwencję i doceniać aktywnych klientów. Format, który wymaga codziennego obstawienia jednego kuponu, pod rygorem eliminacji z wyścigu, jest sprawdzonym i lubianym rozwiązaniem na rynku chorwackim, gdzie jest już wdrożony przez SuperSport.

Fakt, iż we wdrożenie zaangażowane były zespoły Grupy Entain CEE, STS i SuperSport, pokazuje istotny krok w realizacji strategii #United. Strategia ta zakłada konsolidację operacji w kluczowych obszarach, takich jak technologia, produkt z rozwiązaniami dla graczy oraz działania skierowane do klientów, w tym CRM i bonusowanie.

Celem strategii #United jest unifikacja portfolio poprzez synergię oraz tworzenie przewagi rynkowej dzięki wykorzystywaniu istniejących mechanik i ich adaptacji do specyfiki poszczególnych rynków. W dłuższej perspektywie integracja ta ma pozwolić na osiągnięcie wyższej efektywności operacyjnej, co ostatecznie wpłynie na doświadczenia klientów obu podmiotów. To podejście wpisuje się w długofalową strategię tworzenia produktów opartych na wartościach – emocjach, zaangażowaniu i transparentnych benefitach dla gracza.

Liczby nie kłamią. Kto dotrze do mety, wygrywa

Rozgrywka w ramach Maratonu angażuje na dłużej, co jest najważniejsze z perspektywy operatorów rozrywki online, i nagradza tych, którzy potrafią utrzymać rytm do samego końca.

Uczestnicy, którzy dzięki swojej konsekwencji dotrą do końca wyścigu, podzielą między sobą pulę nagród w bonusach wynoszącą 1 000 000 zł. Kluczową zasadą, która utrzymuje graczy w rywalizacji, jest codzienne postawienie jednego kuponu przez 14 dni. Tych, którzy nie dotrzymają tego warunku, niestety spotka eliminacja, co dodaje napięcia i zwiększa czynnik zaangażowania.

Niemniej jednak, każdy z graczy ma do dyspozycji jednego Jokera, który umożliwia zrezygnowanie z jednego dnia wyścigu bez ryzyka utraty szansy na nagrodę.

Pierwsza edycja STS Maratonu wystartuje 7 grudnia 2025 roku. Informację o akcji ogłoszono w poniedziałek, 1 grudnia w Katowicach. Zapisy do wyścigu będą dostępne już od 4 grudnia, a cała rywalizacja potrwa do 20 grudnia 2025 roku. Taki harmonogram pozwala na szybką implementację nowego formatu, tuż po udanym wdrożeniu programu lojalnościowego STS Club.

Długofalowy wyścig zamiast jednorazowego zrywu

W STS nieustannie rozbudowują portfolio rozwiązań gamifikacyjnych, aby dostarczać graczom nowe możliwości rozrywki i jeszcze lepsze doświadczenia w produkcie. W tym kontekście STS Maraton to kolejny produkt zaprojektowany tak, by dostarczać użytkownikom długofalowych emocji.

Nowy format rywalizacji to nie tylko angażująca rozrywka, ale również nowoczesne narzędzie budujące relację z klientem. Paweł Kaiser, Head of Product Loyalty w STS, stwierdził, że:

„Naszym celem jest unifikacja portfolio poprzez synergię i tworzenie przewagi dzięki wykorzystywaniu istniejących już mechanik oraz ich adaptacji do specyfiki poszczególnych rynków, tak aby nasi klienci otrzymywali najlepsze możliwe doświadczenia z korzystania z produktu”.

Maciej Muras, Head of CRM w STS, podkreśla, iż format ten, stawiając na długofalowe zaangażowanie, jest kolejnym krokiem w budowaniu trwałej przewagi rynkowej, a nie tylko jednorazową kampanią marketingową. Rozszerza on tym samym platformę „Liczy się. Bardziej”, w ramach której powstały już kampanie z udziałem rapera Sokoła, sponsoring tytularny STS Pucharu Polski oraz wdrożenie wspomnianego programu lojalnościowego STS Club.

Ponadto, format ten przywołuje skojarzenia z prawdziwym biegiem maratońskim, w którym każdy, kto dotrze do mety, zostaje zwycięzcą i otrzymuje nagrodę. Ostatecznie, poprzez unifikację portfolio i wykorzystywanie sprawdzonych mechanik, operator umacnia swoją pozycję na polskim rynku zakładów pieniężnych, oferując klientom innowacyjne i długoterminowe rozwiązania rozrywkowe.

Przeczytaj też:
>>> Prezes Totalizatora Sportowego nominowana do tytułu Kobiety Roku 2025
>>> Edukacja zamiast zakazów? Rząd i branża szukają złotego środka
>>> SportMarketing.pl: Padła granica 2 milionów kibiców w PKO BP Ekstraklasie

Maciej Muras Paweł Kaiser STS STS Maraton
Udostępnij

redakcja

Więcej Bukmacherka

Ogolna

Raport Ministerstwa Finansów: Przychody i podatki w sektorze gier 2024

Opublikowana przez Ministerstwo Finansów informacja dotycząca realizacji "Ustawy o grach hazardowych" w 2024 roku to kompleksowe podsumowanie kondycji finansowej legalnego rynku. Najciekawsze fakty i liczby? Zapraszamy do naszej analizy. Piotr Mieśnik
Bukmacherka Polityka paliwem dla rekordowych wyników. „Wybory to nasz sport zawodowy!” redakcja
Bukmacherka FBI, Lakers i mafia: Jak bukmacherzy tracą na oszustwach w sporcie Piotr Mieśnik
Bukmacherka William Hill ogłasza strategiczne wyjście z Afryki i Azji Piotr Mieśnik
Bukmacherka Superbet sponsorem głównym reprezentacji Polski w Kings World Cup Nations 2026 redakcja
Idź do oryginalnego materiału