Start potężnej współpracy! Superbet partnerem kanału Meczyki
Nowy rok to idealna okazja do otwarcia nowego rozdziału. I z takiego założenia wyszli szefowie Superbet oraz kanału YouTube Meczyki.pl. Jeden z największych bukmacherów na polskim rynku od początku roku będzie oficjalnym partnerem jednego z najszybciej rozwijających się kanałów o tematyce piłkarskiej na polskim YouTube. – To był dla nas naturalny ruch – mówią zgodnie obie strony.
Sponsoring Kanału Meczyki jest naturalnym rozszerzeniem współpracy afiliacyjnej trwającej od kilku lat. Od początku 2025 roku banery Superbet będą obecne w transmisjach Meczyków na Youtube, a obie strony zapowiadają też dedykowane konkursy i oferty dla fanów Meczyków.
– Bacznie przyglądamy się rynkowi mediów sportowych w Polsce i nie da się ukryć, iż Meczyki są jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się redakcji w naszym kraju. Dzięki innowacyjnemu podejściu i ciężkiej pracy wywalczyli sobie ugruntowaną pozycję na rynku i widzimy w nich zapał i chęć, by iść dalej. I w tym przypominają nam Superbet. My też musieliśmy wejść na, wydawałoby się, ułożony rynek i zdobyć na nim miejsce. I w jednym, i w drugim przypadku udało się ten zastany porządek wywrócić, przyciągając fanów sportu do siebie. Dlatego jesteśmy przekonani, iż nasza kooperacja nakręci oba zespoły do lepszej pracy i przyniesie korzyści zarówno dla Superbet, jak i dla Meczyków – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
– Kanał YouTube Meczyków rozwija się i rośnie w dynamicznym tempie, tak także postrzegamy Superbet, który świetnie sobie radzi na bardzo konkurencyjnym rynku bukmacherskim w Polsce. Obie marki znajdują się na etapie silnego wzrostu, co tworzy naturalne synergie i zapał do nieszablonowych działań. Niezmiernie cieszymy się, iż możemy przedstawić Superbet, jako partnera naszego kanału. Marka realizuje wiele projektów sponsoringowych i akcji specjalnych, dzięki którym widzowie Meczyków zyskają bardzo interesujące aktywacje w naszych programach. To będzie SUPER rok! – powiedział Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w Meczyki.pl.
Efekty współpracy będą widoczne nie tylko na kanale Youtube Meczyków, ale też w mediach społecznościowych redakcji. Tam też klienci Superbet i odbiorcy portalu będą mogli znaleźć konkursy i dodatkowe atrakcje związane ze współpracą. Ale na tym nie koniec, bo obie strony zapowiadają też specjalne dedykowane formaty wideo, które będą tworzone na potrzeby współpracy.
– Nie możemy jeszcze zdradzić szczegółów, ale szykujemy kilka naprawdę fajnych i interesujących rzeczy. jeżeli ktoś obserwuje sposób, w jaki działamy, wie, iż zrobimy wszystko, by fani sportu otrzymali dzięki tej współpracy wartość dodaną – kończy zadowolony Seweryniak.