SB Software w zupełnie nowej odsłonie

10 godzin temu
Ogolna
Ogolna SB Software w zupełnie nowej odsłonie
09.01.2025 17:53

SB Software w zupełnie nowej odsłonie

Nowoczesne logo, dynamiczna kolorystyka „blurple” (połączenie niebieskiego i fioletu) oraz odświeżony wizerunek firmy to więcej niż zmiana graficzna.

redakcja
Udostępnij

Jeszcze kilka lat temu SB Software było jak dobrze zaprojektowany mechanizm zegarka – niezawodne, precyzyjne, skuteczne. Jednak w świecie iGaming’u, gdzie technologia i emocje idą w parze, a innowacje pędzą z zawrotną prędkością, czasami niezbędne jest coś więcej niż tylko doskonałość techniczna. Potrzeba odwagi, by zamanifestować ambicję i gotowości do wyznaczania trendów w branży.

Ta świadomość była początkiem przemiany firmy. Podczas jednego ze spotkań zarządu, postanowiono, aby stworzyć coś, co pokaże światu, iż SB Software to nie tylko technologia, ale także innowacyjność i gotowość na kolejny etap rozwoju, z perspektywą stania się liderem w nowoczesnym iGaming’u.

Moment przełomowy

Proces się rozpoczął, pojawiły się ambitne projekty, dyskutowano nad każdym szczegółem – od kolorów, które mają wyrażać odwagę i nowoczesność, po czytelny znak graficzny, który stanie się symbolem przyszłości z zachowaniem ciągłości wizji. Burze mózgów, dynamiczne dyskusje, ale przede wszystkim jeden wspólny cel: stworzyć coś, co wyróżni i wzbudzi zainteresowanie.

Po wielu godzinach spędzonych przed komputerem, na ekranie pojawiło się nowe logo. Zapadła cisza, a po chwili padło: „To jest to!” Kolorystyka „blurple” – łącząca głębię niebieskiego z energią fioletu – idealnie oddawała charakter firmy. Nowe linie i minimalistyczny design wyrażały przesłanie: „Pasja, nowoczesna technologia i doświadczenie są w naszym DNA”.


Co oznacza ta zmiana?

– To nie tylko nowy wizerunek marki. To informacja rozpoczęcia kolejnego etapu rozwoju firmy i podkreślenie jej misji – dostarczania rozwiązań, które nie tylko działają, ale także są nowatorskie, inspirują i budują przewagę konkurencyjną naszych klientów – wyjaśnia Filip Sosnowski, CEO SB Software. Każdy element – od logo po sposób komunikacji – został zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać wartości, które firma wyznaje: zaangażowanie i energię, które napędzają oraz kompetencje i doświadczenie jako gwarancję powodzenia klientów firmy.

– Rebranding to dla SB Software istotny krok naprzód, podkreślony odświeżonym logo, które prezentuje nową domenę i jednocześnie subtelnie nawiązuje do naszych skandynawskich korzeni. Aktualizacja identyfikacji marki odzwierciedla nasze postrzeganie przyszłości branży skoncentrowanej na funkcjach społecznościowych, rywalizacji pomiędzy graczami, gamifikacji oraz zakładach e-sportowych” – dodaje Wiktor Garczyński, CPO i szef działu Product Design w SB Software.

– Minimalistyczna elegancja oraz nowa domena sb.software, były moją główną inspiracją w procesie twórczym, a nadrzędnym celem – stworzenie znaku, który jest przejrzysty i rozpoznawalny w gęstwinie światowego iGaming’u – dodaje Piotr Bieńkowski, Product Designer.

Historia SB Software przypomina o kilku innych ciekawych zmianach wizerunkowych w branży iGamingu w ostatnich latach.

Unibet, w ramach rebrandingu, uprościł zapis nazwy w swoim logo i zastosował bardziej wyrazisty odcień zieleni. Unowocześnił tym ruchem odbiór marki, by lepiej konkurować na dynamicznym rynku zakładów. William Hill w 2020 roku także zastąpił swój klasyczny, niebiesko-żółty znak z ozdobną czcionką, zachowując kolorystykę, ale wybierając bardziej nowoczesny i czytelny font. Cel: modernizacja wizerunku jednego z najstarszych bukmacherów na świecie i lepsze dostosowanie do platform cyfrowych. W podobnym czasie 888 Holdings zamienił charakterystyczny znak trzech połączonych ósemek w odcieniach zieleni na bardziej dynamiczną i wersję z gradientami.

Każda z tych marek udowodniła, iż rebranding nie jest wydatkiem, ale inwestycją w przyszłość, zaufanie klientów i pozycję na rynku.

Więcej niż identyfikacja

Dla Wojciecha Trzaski, CCO w SB Software, praca nad nową identyfikacją to kluczowa część większego projektu. „Obecna zmiana wykracza poza kwestie wizualne. Gruntownie przemyśleliśmy sposób komunikacji, to jak chcemy być postrzegani w branży i co przekazujemy naszym klientom. Dobrze wiemy, co nas napędza i gdzie widzimy siebie w przyszłości, jako grupę doświadczonych pasjonatów. Dodatkowo to nie tylko zmiana na zewnątrz, ale także transformacja wewnętrzna, która obejmuje wiele aspektów naszej pracy” – dodaje.

Rebranding SB Software to moment, w którym firma powiedziała: „Jesteśmy gotowi na więcej.” Klienci firmy mogą oczekiwać nowoczesnych i jeszcze bardziej intuicyjnych rozwiązań, zaawansowanych technologii oraz doskonałej współpracy, która wyznacza nowe standardy w iGaming’u.

Filip Sosnowski Piotr Bieńkowski SB Software Wiktor Garczyński wojciech trzaska
Udostępnij

redakcja

Więcej Ogolna

Ogolna

Komunikat Rady Nadzorczej Totalizatora Sportowego

Rada Nadzorcza Totalizatora Sportowego Spółki z o.o. informuje, iż podczas wznowionego w czwartek 19.12.2024 roku posiedzenia zobowiązana była kalendarzem do zajęcia się zagadnieniami strategicznymi dla płynnego funkcjonowania Spółki, w tym w szczególności analizą i przyjęciem założeń budżetowych na rok 2025. Waga tych tematów wymagała poświęcenia im całego posiedzenia. redakcja
Ogolna Totalizator Sportowy został partnerem głównym Polskiego Cukru AZS UMCS Lublin redakcja
Ogolna Komunikat Rady Nadzorczej Totalizatora Sportowego redakcja
Ogolna Odpowiedzialność w Totalizatorze Sportowym redakcja
Ogolna Totalizator Sportowy największym mecenasem polskiego sportu i kultury. Przekazał ponad 100 mln zł Adrian Janiuk
Idź do oryginalnego materiału