Runmageddon podsumował sezon 2025 imponującymi wynikami i wyraźnym wzrostem zainteresowania uczestników. Organizator najpopularniejszych w Polsce biegów przeszkodowych zanotował 20-procentowy wzrost frekwencji względem roku poprzedniego. Na starcie wszystkich wydarzeń stanęło ponad 74 tys. zawodników, z czego aż co trzeci wystartował po raz pierwszy.
Największy progres przyniosła formuła Family, skierowana do rodzin z dziećmi. Wzrost frekwencji o 73 proc. potwierdza, iż Runmageddon coraz mocniej przyciąga nie tylko sportowców, ale także osoby traktujące udział jako formę wspólnej, aktywnej rozrywki.
Rekordy sezonu i najważniejsze liczby
W 2025 roku do Runmageddonu dołączyło 12 tys. uczestników więcej niż rok wcześniej. Największa frekwencja przypadła na wydarzenie w Warszawie, w którym wystartowało ponad 9 tys. osób.
W ramach 17 imprez zorganizowanych w 16 lokalizacjach uczestnicy pokonali łącznie ponad 500 km tras i zmierzyli się z ponad 1300 przeszkodami.

W strukturze uczestników dominują mężczyźni, którzy stanowili 44 proc. startujących. Kobiety odpowiadały za 22 proc. frekwencji, a największe wzrosty zanotowano wśród najmłodszych, liczba startujących dzieci zwiększyła się o 46 proc. rok do roku.
– 2025 był dla nas wyjątkowy. Udało nam się pokazać, iż Runmageddon to przestrzeń dla wszystkich – bez względu na wiek czy poziom sportowego doświadczenia. Szczególnie cieszy nas eksplozja zainteresowania rodzinnymi startami i rosnąca liczba debiutantów. Wspólnie budujemy społeczność, która wychodzi daleko poza ramy sportowej rywalizacji – podkreśla Michał Iwan, Chief Marketing Officer Runmageddon.
Runmageddon jako platforma marketingowa
Runmageddon od kilku lat rozwija model działania, w którym biegi są częścią większej platformy łączącej sport, emocje i możliwości marketingowe. Marka współpracuje z szerokim gronem partnerów, od FMCG i mody sportowej po branżę finansową.
W 2025 roku uczestnicy otrzymali ponad 1,26 mln produktów od sponsorów, a strefy aktywacji przyciągały tłumy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również biegi firmowe, w tym Biznes Liga Runmageddon x Motorola. w okresie na starcie stanęli pracownicy ponad 1200 firm, generując ponad 7100 startów.
– Nasze wydarzenia to doskonała przestrzeń do autentycznego kontaktu marki z konsumentem, zwłaszcza w kategoriach rodzinnych. Dla partnerów to okazja, by wejść w realną interakcję z ludźmi żyjącymi aktywnie i szukającymi prawdziwych emocji – czego nie dają kanały digital – mówi Milivoj Puškar, Chief Commercial & Brand Officer Runmageddon.

Nowy partner strategiczny i kierunek na 2026 rok
Runmageddon zapowiada, iż w 2026 roku będzie kontynuować budowę ekosystemu projektów łączących sport, rozrywkę i społeczność. Kluczowym elementem tej strategii jest nowy partner strategiczny, czyli Omoda & Jaecoo Polska.
– Pozyskanie partnera tej klasy to dla nas duży krok naprzód. Z takim wsparciem możemy rozwijać Runmageddon na jeszcze wyższym poziomie – zarówno pod kątem jakości wydarzeń, jak i wartości oferowanych uczestnikom i kibicom – mówi Karol Jaworski, Chief Sales Officer Runmageddon.
W nadchodzącym roku organizator zapowiada m.in. rozwój projektów partnerskich, eventów specjalnych i nowych formatów, a także dalsze wzmacnianie oferty dla sektora B2B.
Źródło: Runmageddon, red

2 godzin temu












