PZPN traci sponsorów. Tarczyński rozwiązał umowę, Rafał Brzoska zastanawia się czy kontynuować współpracę

1 rok temu
W ubiegłym roku InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Związku Piłki Nożnej. kooperacja miała być owocna, jednak na ostatni mecz biało-czerwonych w Mołdawii zaproszono Mirosława Stasiaka, co nie spodobało się szefowi InPostu, Rafałowi Brzosce. [Aktualizacja 14.07.2023, godz. 14:15]
Polski Związek Piłki Nożnej stracił jednego ze sponsorów. Firma Tarczyński zerwała umowę sponsorską w piątek (14 lipca br.) po wydaniu oświadczenia przez PZPN, związanego z, nazwaną już w sieci, „aferą mołdawską".


W związku z "aferą mołdawską" i mętnymi tłumaczeniami PZPN, które stawiały w złym świetle wszystkich sponsorów, firma Tarczyński wycofuje się ze sponsorowania reprezentacji Polski.Ależ dla PZPN to musi być zaskoczenie, iż ktoś ma honor i zasady! pic.twitter.com/2io2xS2p5S
— Jacek Piekara (@JacekPiekara) July 14, 2023


Do sprawy odnieśli się także inni sponsorzy. Orlen zaprzecza, by to on zaprosił Mirosława Stasiaka na mecz...
Idź do oryginalnego materiału