Promatic Games rozszerza swoją obecność w Czechach dzięki partnerstwu z Tokyo.cz
Promatic Games, polska marka z branży GameTech, kontynuuje ekspansję w Europie Środkowej, nawiązując nowe partnerstwo w Czechach. 13 października 2025 roku Promatic Games uruchomiło swoje gry na platformie Tokyo.cz – jednym z najszybciej rozwijających się, regulowanych kasyn online w Czechach.

To partnerstwo stanowi kolejny krok w strategii Promatic, mającej na celu umocnienie pozycji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki platformie cB Data studio wprowadziło swoje portfolio prostych, klasycznych i angażujących automatów online dla graczy Tokyo.cz.
– Jesteśmy dumni z uruchomienia naszych gier na Tokyo.cz i z tego, iż zdobywają one
uznanie w Czechach – rynku, który ceni zarówno innowację, jak i tradycję, czyli dwa
elementy głęboko zakorzenione w naszym DNA – powiedział Maciej Makuszewski, Head of
iGaming w Promatic Games.
I dodał:
– Z niecierpliwością czekamy na długoterminową współpracę z zespołem Tokyo.cz – profesjonalistami, którzy potrafią dostarczyć prawdziwy ‘Serious Fun’ graczom w Czechach. w tej chwili uruchomiliśmy 18 gier w kasynie Tokyo.cz, a kolejne 15 pojawi się wkrótce. Naszym celem jest udostępnienie całego certyfikowanego portfolio gier dla czeskiego rynku.
Tokyo.cz to dynamicznie rozwijające się kasyno online, posiadające licencję i działające
zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Czechach. Znane jest z nowoczesnego i świeżego
designu, skierowanego do młodszego pokolenia graczy.
– Czeski rynek gier online jest niezwykle konkurencyjny. Tym, co wyróżnia Tokyo.cz, jest
nasz unikalny motyw portalu kasynowego oraz zróżnicowane portfolio łączące studia lokalne
i międzynarodowe. Jesteśmy również dumni z naszych innowacyjnych kampanii marketingowych i ciągłego doskonalenia platformy, aby zapewniać użytkownikom doświadczenie na najwyższym poziomie – powiedział Jan Gotowicki, menedżer kasyna
Tokyo.cz.
Oficjalne uruchomienie gier Promatic Games na Tokyo.cz odbyło się 13 października 2025
roku. Gracze zyskali dostęp do 18 tytułów Promatic Games. Z okazji premiery Tokyo.cz
zorganizowało kampanię promocyjną, która zakończyła się 17 października.

redakcja
Więcej Ogolna
BETFAN i Pudzian zapraszają do wspólnych emocji. W nowej kampanii brandowej pojawia się… guziec
Marka BETFAN – legalny polski bukmacher znany z dystansu i humoru – startuje z kampanią „Daj się zaprosić!”. W roli głównej znów pojawia się Mariusz Pudzianowski, ale tym razem nie jest sam. Towarzyszy mu guziec – zadziorny, ale uroczy kompan, który idealnie oddaje charakter marki: buntowniczy, pełen humoru i dystansu. redakcja



