
Michał Siejak, znany szerszej publiczności jako „Siejo”, został nowym szefem ds. marketingu w Koronie Kielce.
Z początkiem lipca 2025 roku objął odpowiedzialność za cały obszar marketingu i komunikacji klubu. Zastąpił na tym stanowisku Rafała Kielczyka, który wciąż pozostaje aktywny w strukturach Korony. Zmiana ta wpisuje się w szerszy proces reorganizacji wewnątrz klubu.
– Bardzo się cieszę z powrotu do klubu, w którym się wychowałem i z którym wspólnie napisaliśmy piękną historię. Dziękuję prezesowi zarządu i właścicielowi klubu, Panu Łukaszowi Maciejczykowi, za zaufanie i powierzenie mi tej funkcji. To dla mnie ogromna nobilitacja, ale i duża odpowiedzialność. Wierzę, iż już w najbliższych miesiącach o Koronie znów będzie głośno – pozytywnie – w kontekście działań marketingowo-komunikacyjnych – czytamy na oficjalnej stronie klubu.
„Siejo” zakończył swoją wieloletnią pracę w Koronie Kielce w 2019 roku. To on stworzył rozpoznawalną w całym kraju klubową telewizję – Korona TV. W ostatnim czasie tworzył materiały dla Canal +.
- Korona Kielce
- michal siejak