Polscy lekkoatleci będą startować w strojach 4F! Długoletnia umowa podpisana!

5 miesięcy temu
Zdjęcie: Polscy lekkoatleci będą startować w strojach 4F! Długoletnia umowa podpisana!


Polski Związek Lekkiej Atletyki przedłużył umowę z OTCF S.A., dzięki czemu reprezentanci Polski przez cały czas będą startować w strojach z logo 4F. Podpisane dokumenty gwarantują, iż polska marka zostaje sponsorem głównym federacji na kolejne osiem lat. Warto podkreślić, iż kooperacja PZLA z właścicielem marki 4F trwa już od 2013 roku. W tym czasie reprezentanci Polski wywalczyli blisko 300 medali różnych imprez – od mistrzostw Europy kadetów przez halowe mistrzostwa Europy i świata po największe wydarzenia światowego kalendarza sportowego z igrzyskami olimpijskimi na czele. Nowo podpisana umowa obejmu dwa cykle olimpijskie.

Z dumą ogłaszamy kontynuację współpracy z marką 4F. To pokazuje jak dobrze układała się nasza dotychczasowa kooperacja oraz jak sprawnie zespół OTCF realizował nasze potrzeby. Obie strony były z niej bardzo zadowolone i to zdecydowanie ułatwiło negocjacje – mówi wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki Sebastian Chmara.

W sezonie 2024 lekkoatletyczna reprezentacja Polski wystartuje w strojach 4F m.in. w Paryżu oraz podczas mistrzostw Europy w Rzymie. Dodatkowo kibice będą mogli kupić repliki reprezentacyjnych koszulek 4F, które będą w całości wyprodukowane w Polsce i w ścisłej współpracy z PZLA. Co więcej, marka 4F będzie dalej wspierać inne projekty realizowane przez PZLA m.in. takie jak program „Lekkoatletyka dla wszystkich”, w którym w ciągu ostatnich 10 lat wzięło udział prawie milion dzieci i młodzieży, a także przekazywać vouchery sprzętowe dla lokalnych związków lekkoatletycznych.

Za nami ponad dekada niezwykle udanej współpracy. Cieszymy się, iż w nowym kontrakcie nasza pozycja wzrasta do rangi sponsora głównego PZLA. To zasługa całego zespołu 4F, bo obsługa kontraktu dla tak dużej federacji to ogromne wyzwanie. Przedłużenie umowy na kolejne 8 lat stanowi najlepszą rekomendację dla odzieży i akcesoriów 4F, z których korzystają polscy lekkoatleci – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., założyciel marki 4F.

Stroje dla polskich lekkoatletów

Polscy reprezentanci w Paryżu wystartują w biało-czerwonych strojach, które zostały dopracowane przez projektantów 4F w najdrobniejszych detalach. Narodowe barwy zostały rozproszone w procesie polaryzacji światła, co nada sylwetkom sportowców dynamicznego i trójwymiarowego charakteru. Kolekcja będzie składać się z odzieży treningowej i strojów startowych.

4F sponsorem Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej na Stadionie Śląskim

4F jednak nie ogranicza swojej dzielności tylko do bycia sponsorem głównym PZLA. Przedstawiciele OTCF S.A. do którego należy marka 4F, ogłosili, iż ich marka po raz kolejny została sponsorem Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej, czyli jedynego polskiego mityngu lekkoatletycznego, który zaliczany jest do prestiżowego cyklu Diamentowej Ligi, który skupia 15 najbardziej liczących się mityngów lekkoatletycznych na świecie m.in. w Paryżu, Londynie, Lozannie, Zurychu, Brukseli, Sztokholmie, Oslo czy Monako. O czym warto wspomnieć, to fakt, iż w 2023 roku polski memoriał zajął drugie miejsce w rankingu mityngów World Athletics, a rok wcześniej został uznany Sportową Imprezą Roku w Plebiscycie Przeglądu Sportowego.

Współpraca 4F i Memoriału im. Kamili Skolimowskiej obchodzi w tym roku 10.rocznicę współpracy. Pamiętam nasze pierwsze spotkanie z Igorem Klają, pierwsze rozmowy o zaangażowaniu w naszą inicjatywę. Cieszymy się, iż wtedy 4F nam zaufał, iż postawił na tę współpracę i trwa ona do dziś – mówi Marcin Rosengarten, dyrektor Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej.

Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej to mityng organizowany od 2009 roku dla uczczenia pamięci przedwcześnie zmarłej najmłodszej polskiej mistrzyni olimpijskiej. Zawody przeszły długą drogę od imprezy rozgrywanej na bocznym boisku warszawskiej Skry, do jednego z największych mityngów świata. W tym roku wydarzenie odbędzie się 25 sierpnia 2024 roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie, gdzie impreza gości od 2018 roku. Podczas pierwszego mityngu rozgrywanego na tym obiekcie na trybunach legendarnego chorzowskiego „Kotła Czarownic” zasiadło aż 41 200 widzów. To druga największa liczba kibiców lekkiej atletyki na stadionie w Polsce od czasów legendarnego lekkoatletycznego meczu Polska-USA w 1958 roku!

Jest coś, co łączy Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej i 4F. Obie marki promują polski sport na świecie, ale nie tylko dlatego postanowiliśmy połączyć siły, aby wznieść imprezę na jeszcze wyższy poziom – mówi Igor Klaja – Memoriał śledzą zawodnicy i fani lekkiej atletyki z całego świata. Silna obecność marketingowa na tym wydarzeniu będzie wspierać budowę rozpoznawalności marki 4F w innych krajach i pomagać nam w dalszej ekspansji na rynkach zagranicznych – dodaje.

Kolekcje 4F dla reprezentacji narodowych oraz polskich lekkoatletów na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

We wtorek, 4 czerwca w Warszawie odbyła się prezentacja kolekcji odzieży i akcesoriów PARIS stworzonych przez markę 4F specjalnie dla reprezentacji narodowych Grecji, Ukrainy, Słowacji, Łotwy, Chorwacji oraz Kosowa na Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024. Dodatkowo największa marka sportowa w Polsce przedstawiła stroje, w których polscy lekkoatleci będą walczyć w stolicy Francji o olimpijskie medale.

Kolekcje PARIS zostały stworzone od podstaw przez zespół projektantów 4F w ścisłej współpracy z Komitetami Olimpijskimi oraz trzema Komitetami Paralimpijskimi, a także olimpijskimi sportowcami i obejmują kompletne kolekcje złożone z zestawów odzieży na ceremonię otwarcia oraz ceremonie medalowe, a także strojów do noszenia na co dzień (casual) i treningowych. Całość dopełnią dopasowane do reszty buty i akcesoria.

Zaprezentowane dzisiaj kolekcje to efekt trwającego 2,5 roku maratonu prac zespołu 4F obejmujących m.in poszukiwanie inspiracji i badanie trendów, analizę archiwów, znajdowanie nowych rozwiązań technologicznych i materiałów – mówi Justyna Tomczyk, członkini zarządu OTCF S.A. właściciela marki 4F.

Jak podkreślają przedstawiciele OTCF S.A. całość kolekcji PARIS ma stanowić celebrację różnorodności, która zostanie dopełniona francuską elegancją oraz tradycyjnymi motywami narodowymi w nowoczesnym wydaniu. Nie zabraknie również nawiązania do ognia olimpijskiego – symbolu czystości, prawdy i sportowej rywalizacji.

Będą to już w sumie ósme igrzyska, na których będziemy obecni jako sponsor i partner Komitetów Olimpijskich. To 14 lat zbierania doświadczeń i rozwijania standardu olimpijskich kolekcji, które tworzymy z najnowocześniejszych, ultralekkich materiałów, w oparciu o przemyślany w najdrobniejszych szczegółach design. W Paryżu będziemy bardzo widoczni za sprawą setek olimpijskich sportowców, którzy nosić będą starannie zaprojektowane stroje z logo 4F. Uczestnictwo w największej imprezie sportowej świata to istotny element naszej strategii ekspansji zagranicznej i budowy silnej marki, która inspiruje i wspiera zawodowców oraz amatorów w realizacji sportowych marzeń – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A, założyciel marki 4F.

Idź do oryginalnego materiału