Piotr Żyła został ambasadorem marki LOTTO
Do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył najsympatyczniejszy skoczek narciarski Piotr Żyła – dwukrotny mistrz świata i zdobywca siedmiu medali mistrzostw świata.

Totalizator Sportowy nawiązał współpracę z Piotrem Żyłą – jednym z najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych polskich skoczków narciarskich. To dwukrotny indywidualny mistrz świata – w 2021 roku triumfował w konkursie na skoczni normalnej w Oberstdorfie, a w 2023 roku powtórzył ten sukces w Planicy. Jest wielokrotnym medalistą mistrzostw świata, zarówno indywidualnie, jak i w drużynie (Lahti, 2017 rok). Wśród jego osiągnięć znajduje się też drugie miejsce w 65. Turnieju Czterech Skoczni oraz brązowy medal drużynowych mistrzostw świata w lotach. Od lat plasuje się w światowej czołówce najlepszych skoczków, aż 23 razy lądował na podium Pucharu Świata. Piotr Żyła jest także wielokrotnym medalistą mistrzostw Polski. Jego widowiskowy styl i uśmiech sprawiają, iż jest jednym z najbardziej lubianych polskich sportowców.
– Piotr Żyła to sportowiec niezwykle charyzmatyczny, zawsze uśmiechnięty i lubiany przez kibiców, a jednocześnie konsekwentny w dążeniu do celu i osiąganiu sukcesów. Jego profesjonalizm i pozytywna energia idealnie wpisują się w wartości i misję naszej firmy. Wierzymy, iż ta kooperacja będzie inspiracją dla wielu Polaków i jeszcze bardziej przyczyni się do popularyzacji sportu w naszym kraju. Życzymy Piotrowi kolejnych sukcesów, dalekich lotów i wielu medali – powiedziała Beata Stelmach, prezes Totalizatora Sportowego.
W ramach współpracy Piotr Żyła będzie występował z logotypem marki LOTTO na kasku i czapce podczas oficjalnych zawodów. W przyszłości będzie uczestniczył w akcjach specjalnych i wydarzeniach organizowanych przez Totalizator Sportowy, takich jak np. obchody 70-lecia spółki.
– Sport to dla mnie nie tylko pasja, ale też sposób na życie. Bardzo się cieszę, iż zostałem ambasadorem marki LOTTO, która od lat wspiera polskich sportowców i aktywnie działa na rzecz rozwoju młodych talentów. To wielka duma i mam nadzieję, iż razem zrobimy wiele dobrego dla polskiego sportu, a zwłaszcza skoków narciarskich– dodał Piotr Żyła.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Ogolna
Kolejne złamanie ustawy hazardowej. „Taka reklama jest zabroniona”
Jagiellonia Białystok na własnym stadionie rozbiła belgijską drużynę 3:0. Dwóch piłkarzy Cercle Brugge grało bez logotypu sponsora, reszta z napisem "Golden Palace News". Łukasz Majchrzyk



