Piłkarze z różnych pokoleń spotykają się w nowej reklamie Nike

1 rok temu
Ronaldinho kontra Mbappe? Początkujący Ronaldo przeciwko Ronaldo z 2022 roku? W kampanii „Footballverse” Nike przedstawia wizję najlepszego składu wszech czasów. Na boisku spotykają się największe gwiazdy piłki nożnej z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Na kilka dni przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze, Nike – wieloletni sponsor świata sportu – przedstawia zabawny spot pełen piłkarskich gwiazd. Tym samym marka nawiązuje do ponadczasowej debaty na temat tego, kto jest najlepszym piłkarzem wszech czasów.
– Międzynarodowy zespół naukowców z tajnego laboratorium w Szwajcarii w końcu złamał kod… Za naciśnięciem jednego przycisku przynoszą nam legendarnych graczy z przeszłości i teraźniejszości. Rozpoczyna się szalony eksperyment – zapowiada Nike.
W ponad 4-minutowym filmie pojawia się kilkunastu najsłynniejszych piłkarzy: Alex Morgan, Carli Lloyd, Cristiano Ronaldo, CR Jr., Edgar Davids, Kevin De Bruyne, Kylian...
Idź do oryginalnego materiału