Marka Surreal znalazła sposób na to, jak zareklamować swoje płatki zbożowe w towarzystwie sławnych nazwiskach, jednocześnie nie wydając milionów. „Prawdopodobnie nie tego Ronaldo masz na myśli…” W nowej kampanii brytyjska marka Surreal z rozbrajająca szczerością stwierdza, iż nie posiada wystarczającego budżetu na prowadzenie kampanii z udziałem światowej sławy gwiazd. A jednak – w reklamie płatków śniadaniowych wystąpili: Dwayne Johnson, Serena Williams, Michael Jordan, a choćby Ronaldo.
– Jak udało nam się zdobyć te wszystkie sławy? Cóż, pewnie rozpoznasz ich nazwiska… ale możesz nie rozpoznać twarzy – przyznaje Surreal, który zamierza przełamać monotonię reklam płatków śniadaniowych, sięgając po ironię i humor w swojej komunikacji marketingowej.
Marka postanowiła wyszukać osoby, które noszą te same imiona i nazwiska, co światowe gwiazdy sportu i kina. Imiennicy gwiazd zostali...