Drutex, polski lider w produkcji okien, drzwi i systemów osłonowych w Europie, został nowym Oficjalnym Partnerem FC Inter Mediolan na nadchodzące dwa sezony. kooperacja ta łączy innowacyjność Drutexu z doskonałością klubu Nerazzurri, zarówno na boisku, jak i poza nim.
Drutex, z niemal czterdziestoletnim doświadczeniem w produkcji okien, drzwi i systemów osłonowych, jest globalnie uznanym liderem technologicznym. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom firma wyznacza nowe trendy na rynkach międzynarodowych. kooperacja z Interem Mediolan umożliwia Drutexowi dalsze umacnianie swojej pozycji na światowej scenie sportowej.
Firma Drutex, posiadający sieć ponad 4 tys. partnerów handlowych w 40 krajach na sześciu kontynentach, dzieli z Interem Mediolan międzynarodową renomę oraz wspólne wartości. Obie marki stawiają na doskonałość, innowacyjność oraz dążenie do najwyższej jakości i wydajności w swoich dziedzinach.
Wzmacnianie obecności na rynku Włoskim
Partnerstwo z Interem Mediolan umożliwi Drutexowi umocnienie obecności w świecie piłki nożnej i dotarcie do szerokiej bazy kibiców klubu. Dzięki tej współpracy, Drutex planuje zwiększyć swoją rozpoznawalność, korzystając z szerokiej widoczności klubu i jego globalnej popularności. Włoski rynek, będący jednym z kluczowych dla eksportu firmy, zyska na strategicznym znaczeniu.
Alessandro Antonello, CEO Corporate FC Inter Mediolan, podkreśla, iż cieszy się z dołączenia Drutexu do grona partnerów klubu. kooperacja ta łączy innowacyjność i niezawodność Drutexu z dążeniem do doskonałości przez Inter Mediolan.
Te wartości idealnie pasują zarówno do filozofii Drutexu, jak i naszego klubu, co jest świetnym punktem wyjścia do sukcesu tej współpracy – dodaje Antonello.
Drutex i dalsze inwestycje w sport
Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex SA, zaznacza, iż decyzja o współpracy z Interem Mediolan jest kontynuacją wcześniejszych działań firmy w świecie sportu. Drutex, znany z kampanii „Drutex Windows – Wybór Mistrzów”, angażuje się w promocję marki przez sport na najwyższym poziomie.
Jesteśmy jedyną firmą z branży, która od lat inwestuje w markę na taką skalę, i nie zamierzamy na tym poprzestać – podkreśla Gierszewski.
W ramach partnerstwa, Drutex oraz Inter Mediolan planują wspólne działania promocyjne na kanałach cyfrowych obu marek. Firma zyska także widoczność na stadionie San Siro. Będzie widoczna podczas meczów domowych Interu w Serie A i Pucharze Włoch, zaczynając od spotkania z Lecce 24 sierpnia.
Zaangażowanie Drutexu w Sport
Firma z Bytowa od lat aktywnie wspiera sport na wielu polach. Oprócz kampanii „Drutex Windows – Wybór Mistrzów”, firma jest piąty raz z rzędu oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. Drutex sponsoruje również reprezentację Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Firma wspiera także klub żużlowy Motor Lublin, którego barwy reprezentuje wielokrotny mistrz świata, Bartosz Zmarzlik.
mn