Nietypowa atrakcja na meczu Warty Poznań. Przy murawie stanęło… jacuzzi

5 godzin temu

Wyjątkowy "sektor relaksu" pojawił się na stadionie w Grodzisku Wielkopolskim podczas meczu 12. kolejki Warty Poznań z Miedzią Legnica.

Atrakcja została stworzona przez Sponsora Tytularnego 1. ligi, firmę Betclic. Kibice zielono-białych, którzy wygrali konkurs w mediach społecznościowych, mieli możliwość skorzystania z jacuzzi ustawionego tuż przy murawie. Projekt był wcześniej testowany na kilku stadionach podczas 9. kolejki Betclic 1. Ligi, a w ten weekend zadebiutował oficjalnie. Warto zaznaczyć, iż jacuzzi pojawi się nie tylko w Grodzisku Wielkopolskim, ale również podczas meczów Stali Stalowa Wola ze Stalą Rzeszów oraz Podbeskidzia w derbowym spotkaniu z Rekordem Bielsko-Biała (Betclic 2. Liga).

Miejsca w "sektorze relaksu" można zdobyć w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych klubu-gospodarza. Zwycięzca, wraz z zaproszonymi gośćmi, ma do dyspozycji nie tylko jacuzzi, ale również prywatny namiot z przekąskami i napojami.

"Z atrakcji korzystać można przez połowę meczu - na drugą część Betclic zaprasza uczestników już na trybuny, ale za to do sektora VIP. Co więcej, w jacuzzi można spotkać znaną osobistość"- informują organizatorzy atrakcji. "W Grodzisku Wielkopolskim fani spędzili czas z YouTuberem - Zwykłym Kibicem. W Stalowej Woli zwycięzcom towarzyszyć będzie dziennikarz Michał Pol, a w Bielsku-Białej - aktor i prezenter znany z parodiowania gwiazd, Damian Bąbol" - dodają.

"Betclic od początku działalności na polskim rynku wybrał swój kurs i stawia na nietypowe, kreatywne aktywności. Zorganizowaliśmy największą w Polsce bitwę freestyle'ową. Uruchomiliśmy dom produkcyjny Betclic Studios i we współpracy z utalentowanymi twórcami dostarczamy nagradzane filmy dokumentalne o interesujących ludziach i zjawiskach. Wspólnie z Ruchem Chorzów przeprowadziliśmy zbiórkę krwi, na którą można było dojechać darmowym transportem publicznym wypełnionym niebieskimi kroplówkami, podkreślając przywiązanie klubu do miasta. Lubimy rzeczy niestandardowe, dlatego akcja z jacuzzi świetnie wpisuje się w nasze DNA. A to dopiero początek ciekawych działań w ramach sponsoringu Betclic 1., 2. i 3. Ligi" - powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Idź do oryginalnego materiału