New Balance napędza TCS New York City Marathon

5 godzin temu

TCS New York City Marathon to nie tylko jeden z największych biegów na świecie, ale także jedno z tych wydarzeń, które łączą sport, emocje i energię miasta w jedno niezapomniane doświadczenie. Co roku ponad 55 tys. biegaczy z całego globu przybywa do Nowego Jorku, by zmierzyć się z legendarną trasą prowadzącą przez pięć dzielnic tej wielkiej metropolii.

Marka New Balance, od lat oficjalny partner sprzętowy wydarzenia ponownie nadaje maratonowi wyjątkowy rytm. Z okazji tegorocznej edycji firma przygotowała dedykowaną kolekcję odzieży i obuwia, a także szereg aktywacji i wydarzeń, które przez cały maratoński weekend wypełnią Nowy Jork sportową energią.

W sobotę shakeout run

Sercem tych działań stanie się Run House przy 214 Lafayette Street. Znajdzie się tam specjalna przestrzeń New Balance, w której biegacze i kibice będą mogli spotkać się, napić kawy, odpocząć w strefie regeneracji, spersonalizować produkty, a choćby przygotować fryzurę specjalnie na start. To właśnie stąd, w sobotę 1 listopada o godz. 8:00, wyruszy tradycyjny shakeout run przez most Williamsburg, prowadzony przez Believe in the Run.

W niedzielę New Balance zadba o to, by doping niósł zawodników aż do samej mety. Marka zaprosi kibiców do legendarnej strefy Mile 24, gdzie na ostatniej prostej do Central Parku emocje sięgają zenitu. Po przekroczeniu linii mety biegacze i ich bliscy spotkają się na wspólnym świętowaniu w Haswell Greens.

Wraz z rozwojem współpracy z New York Road Runners, New Balance z dumą wspiera społeczność biegową Nowego Jorku. Zawodników, entuzjastów i kibiców – mówi Tom Carleo, wiceprezes ds. kategorii Running w New Balance. – Od aktywności w Run House, przez strefy kibicowania, po doświadczenia w naszych sklepach wszystkie działania mają jeden cel: zintegrować społeczność i sprawić, by te dni pozostały w pamięci uczestników na długo – podkreśla.

New Balance ubiera maratończyków

Oficjalna kolekcja 2025 TCS New York City Marathon obejmuje odzież, akcesoria oraz limitowane wersje kolorystyczne modeli FuelCell Rebel v5 i FuelCell SuperComp Elite v5. Produkty dostępne są w nowojorskich salonach New Balance – w tym w NYRR RunCenter featuring the New Balance Run Hub, Flatiron, Upper East Side, Upper West Side i SoHo – oraz online na www.newbalance.com.

Maratoński weekend wypełnią również liczne wydarzenia w sklepach New Balance w całym mieście. W piątek, 31 października, w NYRR RunCenter odbędzie się personalizacja koszulek startowych, pielęgnacja butów i tworzenie kibicowskich bannerów. W tych samych dniach, przy salonie Flatiron, działać będzie kiosk z maratońskim niezbędnikiem dla biegaczy i fanów. W niedzielę, już po biegu, sklep na Upper West Side zamieni się w miejsce, gdzie będzie można przygotować kwiaty i kartki z gratulacjami dla finiszerów.

Od połowy października obecność marki widać także w przestrzeni miejskiej. Od instalacji przy Columbus Circle, przez setki cyfrowych ekranów wzdłuż trasy maratonu, po dwa trójwymiarowe billboardy w centrum Manhattanu. Kampanię wspierają działania w prasie, mediach społecznościowych i telewizji.

Źródło: New Balance

Idź do oryginalnego materiału