Marka Plusssz – lider kategorii suplementów diety w tabletkach musujących, należąca do spółki Polski Lek z Grupy Maspex, rozszerza grono swoich ambasadorów. Do światowej klasy sportowców – siatkarza Wilfredo Leona i mistrzyni wspinaczki Aleksandry Mirosław – dołącza Natalia Maliszewska, wybitna polska multimedalistka specjalizująca się w short tracku.
Natalia Maliszewska to jedna z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych zawodniczek w sportach zimowych. Wielokrotna medalistka Pucharów Świata, mistrzyni Europy na dystansie 500 metrów oraz multimedalistka starego kontynentu, a także czterokrotna medalistka Mistrzostw Świata w short tracku. Dwukrotnie startowała w Igrzyskach Olimpijskich – w Pjongczangu i Pekinie. Od lat zachwyca kibiców swoją walecznością, determinacją i niepowtarzalną energią. Dla wielu młodych sportowców i fanów jest symbolem odwagi oraz dowodem na to, iż pomimo wielu przeciwności losu, ciężką pracą i konsekwencją można sięgać po marzenia i przekraczać własne granice.
Rozpoczęcie współpracy z Natalią Maliszewską to naturalny krok w realizacji misji marki Plusssz – inspirowania Polaków do aktywności fizycznej, dbania o zdrowie i pełne wykorzystywanie swojego potencjału. Wartości reprezentowane przez Natalię – determinacja, siła mentalna i euforia z ruchu – idealnie rezonują z filozofią marki – Cieszę się, iż mogę rozpocząć współpracę z marką, która wierzy w ludzi i ich możliwości. Plusssz to dla mnie coś więcej niż suplement – to codzienna dawka energii, równowagi i dobrego samopoczucia. Wierzę, iż przyniesie mi szczęście w mojej drodze do spełniania marzeń. W sporcie, gdzie decydują ułamki sekund, nie ma miejsca na przypadek – każdy szczegół ma znaczenie. Kompleksowy skład minerałów Plusssz, wspierający m.in. inteligentne nawodnienie, naprawdę robi różnicę – mówi Natalia Maliszewska.
Plusssz od lat jest zaangażowany w promocję aktywnego stylu życia oraz wspierania wszystkich, którzy cenią energię, regenerację i codzienne dbanie o zdrowie. W ofercie produktów marki Plusssz znajdują się m.in. elektrolity dla dzieci, dorosłych, seniorów, zestawy multiwitamin, a także specjalistyczne formuły wspierające odporność, koncentrację, energię czy równowagę psychiczną. Dzięki precyzyjnemu doborowi składników oraz innowacyjnym recepturom Plusssz skutecznie wspiera inteligentne nawodnienie i dobre funkcjonowanie organizmu każdego dnia.
– kooperacja z Natalią Maliszewską to dla nas kolejny krok w budowaniu społeczności aktywnych ludzi, którzy nie boją się sięgać po więcej – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektor Marketingu POLSKI LEK. – Wspólnie z Ambasadorami marki Plusssz pokazujemy, iż pasja, dyscyplina i mądre wsparcie organizmu są kluczem do sukcesu – nie tylko w sporcie, ale też w codziennym życiu.
Marka Plusssz posiada 25% udziałów w rynku witamin w Polsce oraz 55% udziałów w rynku witamin musujących w naszym kraju (obie kategorie pozycja nr 1 wg. MAT AC Nielsen, w sztukach), co czyni ją niekwestionowanym ilościowym liderem w branży. Potwierdzają to także prestiżowe nagrody: Superbrands Polska 2024, Sperbrands Polska 2025, dwa Złote Godła Konsumenckiego Lidera Jakości w 2024 roku oraz tytuł Innowacyjnego Lidera w kategorii Zdrowie, Med-Tech i Wellbeing.