Natalia Bukowiecka zamieniła New Balance na adidas

1 dzień temu

Natalia Bukowiecka dołączyła do grona sportowców współpracujących z niemiecką marką adidas. Zawodniczka, która w 2024 roku zdobyła brązowy medal olimpijski w Paryżu oraz tytuł mistrzyni Europy w biegu na 400 metrów, do tej pory była twarzą marki New Balance.

Bukowiecka: „To dla mnie wyróżnienie”

Bukowiecka dołącza do grona globalnych ambasadorów adidas, takich jak mistrzowie olimpijscy z Paryża Marileidy Paulino czy Noah Lyles.

– Możliwość współpracy z tak dużą marką, która skoncentrowana jest na stałym rozwoju i osiągnęła globalny sukces, jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Myślę, iż te wartości pomogą mi w dalszym rozwoju – mówi Natalia Bukowiecka.

Zawodniczka KS Podlasie Białystok szczególnie ceni podejście marki do tematów związanych z presją i zdrowiem psychicznym.

– Lata w sporcie nauczyły mnie, jak ważna jest sfera mentalna i cieszę się, iż adidas to dostrzega. Prowadzona w zeszłym roku przez markę kampania podejmująca temat presji w sporcie i niosąca przesłanie „You got this” jest świetnym przykładem na to, jak wspierać sportowców nie tylko w osiąganiu najlepszych wyników, ale także w zachowaniu motywacji i panowaniu nad stresem w kluczowych momentach – dodaje.

Rok Bukowieckiej

Miniony sezon był dla 26-letniej Natalii Bukowieckiej wyjątkowy. Podczas czerwcowych Mistrzostw Europy w Rzymie ustanowiła nowy rekord Polski na 400 m z czasem 48.98, a wynik ten w lipcu poprawiła jeszcze podczas Diamentowej Ligi w Londynie (48.90). W sierpniu wywalczyła brązowy medal igrzysk olimpijskich w Paryżu.

Za swoje osiągnięcia w 2024 roku otrzymała nagrodę „Złote Kolce” dla najlepszej polskiej lekkoatletki. W rozstrzygniętej w minioną sobotę 90. edycji Plebiscytu Przeglądu Sportowego i Polsatu na Najlepszego Sportowca Polski zajęła drugie miejsce.

W ostatnich latach Natalia Bukowiecka była wspierana przez markę New Balance. W 2022 roku była jedną z twarzy amerykańskiej marki w globalnej kampanii „We Got Now”.

Źródło: red, adidas

fot. w nagłówku materiał prasowy addias

Idź do oryginalnego materiału