Największym wyzwaniem było dostosowanie komunikacji marki do zupełnie nowej rzeczywistości. Acer podsumowuje 2022 rok

1 rok temu
Jaki był największy sukces marki Acer w 2022 roku? Przed jakimi wyzwaniami marka stanęła w ubiegłym roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022
O roku 2022 dla marki Acer opowiada Jeremi Rybak, head of marketing Acer Poland.
Największy sukces w 2022 roku
Dla nas w Acer był szczególny z dwóch względów, po pierwsze podjęliśmy decyzję o uruchomieniu turnieju esportowego Predator Games. Jest to nasz autorski projekt Acer Polska, który powstał z myślą o młodych pasjonatach gamingu pragnących sprawdzić swoje umiejętności oraz poczuć ducha rywalizacji. Dodatkowo celem turnieju jest próba stworzenia mostu porozumienia pomiędzy rodzicami a ich dziećmi, dzięki współdzieleniu pasji i wspólnego kibicowania w trakcie zmagań esportowych. Chcemy także „odczarować” gaming w oczach niektórych rodziców...
Idź do oryginalnego materiału