Michał Kanarkiewicz: W biznesie warto myśleć o tym, do czego końcowo zmierzamy

1 rok temu
W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o strategicznym myśleniu, powiązaniu gry w szachy z biznesem oraz o tym, co jest najważniejsze w marketingu. Naszym rozmówcą jest Michał Kanarkiewicz, konsultant biznesowy, szachista i autor książek. Szachy już jakiś czas temu zyskały popularność w świecie biznesu i marketingu. Ta starożytna gra strategiczna kształtuje umysły i uczy pokory w obliczu nieustających wyzwań. Z pewnością dlatego znalazła swoje miejsce w środowisku biznesowych, które charakteryzuje się dużą zmiennością.
Jakie strategie gry szachowej mogą być skutecznym narzędziem w dziedzinie marketingu i zarządzania? Jakie umiejętności i cechy wspólne można odnaleźć u szachistów i przedsiębiorców? Między innymi o tym rozmawialiśmy z Michałem Kanarkiewiczem w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
Czy szachy pomagają w tworzeniu strategii biznesowych?
– Zdecydowanie tak. Na pewno szachy uczą planowania oraz...
Idź do oryginalnego materiału