MCT Technic, pierwszy na świecie producent ekologicznych czujników NOx, został oficjalnym sponsorem tytularnym męskiej drużyny koszykówki Galatasaray na sezon 2025–2026 i 2026–2027.
Galatasaray SK, wiodąca instytucja sportowa w Turcji i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, podpisała umowę z MCT Technic na sponsoring tytularny męskiej drużyny koszykówki na sezon 2025–2026 i 2026–2027. Po tym, jak w zeszłym sezonie MCT Technic był sponsorem drużyny, teraz rozszerzył partnerstwo, stając się oficjalnym sponsorem tytularnym. W nadchodzącym sezonie drużyna będzie rywalizować pod nazwą „Galatasaray MCT Technic”.
Firma MCT Technic, która opracowuje przyjazne dla środowiska rozwiązania dzięki możliwościom inżynieryjnym, ma na celu połączenie swojej wizji opartej na zrównoważonym rozwoju w sektorach motoryzacyjnym i mobilności z jednoczącą siłą sportu. Dzięki partnerstwu z Galatasaray firma wzmacnia swoje zaangażowanie zarówno w innowacje, jak i wpływ społeczny.
Furkan Yılmaz, prezes zarządu MCT Technic, podkreślił znaczenie tego partnerstwa: „To, co zaczęło się jako sponsoring z tyłu koszulki w zeszłym roku, przekształciło się w nowy rozdział, w którym dzielimy nazwę Galatasaray. To partnerstwo stanowi kamień milowy zarówno dla naszej marki, jak i całej tureckiej inżynierii”.
Hacı Yılmaz, założyciel MCT Technic, stwierdził: „Wiele lat temu założyliśmy markę technologiczną skoncentrowaną na badaniach i rozwoju. Związanie się z tak prestiżową instytucją jak Galatasaray potwierdza, iż jesteśmy na dobrej drodze. Jesteśmy dumni, iż możemy połączyć świat sportu i technologii”.